Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bugujaca prędkość się gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 unknowN.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:196
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 29.03.2014 22:06

Witam, posiadam otóż losa który daje większą szybkość graczowi lecz jeżeli gracz wylosuje ten los i będzie miał dodatkową prędkość to po szybkiej zmianie broni już nie ma. 

 

Kod:

case 21..26:{// 280 MAXSPEED
			ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 wylosowal^x04 [280 MS]", szName);
			fm_set_user_maxspeed(id, 280.0);

  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.03.2014 23:01

http://amxx.pl/topic...ędkości-gracza/


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 unknowN.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:196
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 29.03.2014 23:06

Coś mi nie wychodzi ;/ Nie chciał bym być nie miły ale można by prosić gotowca ? :F

 

@ Czyli mam dodać tylko "RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "speed", 1); ?


Użytkownik unknowN. edytował ten post 29.03.2014 23:10

  • +
  • -
  • 0

#4 SzczupaK

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:ADR
  • Lokalizacja:Londyn
Offline

Napisano 30.03.2014 09:03

Na poczatku sprawdz czy serwer posiada hamsandwich w ​wersji 1.3 aby mogl wybrac metode.

Jeśli tworzysz uniwersalny plugin, bądź modyfikację i nie wiesz, czy Administrator korzysta z aktualnej wersji HamSandwich, czy nie,
warto sprawdzić, czy można wykorzystać event Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed, czy będzie trzeba użyć Ham_Item_PreFrame.

RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "speed", 1);

Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
    #if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
        return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
    #else
        return Ham_Item_PreFrame;
    #endif
}

Jak zwykle wszystko co zwiazane ze poruszaniem sie wyszlo od ConnorMcLeod tak nazywanego doktorem w swieci KZ/HNS.


Użytkownik SzczupaK edytował ten post 30.03.2014 09:06

  • +
  • -
  • 0

#5 unknowN.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:196
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 30.03.2014 10:56

Na poczatku sprawdz czy serwer posiada hamsandwich w ​wersji 1.3 aby mogl wybrac metode.

Jeśli tworzysz uniwersalny plugin, bądź modyfikację i nie wiesz, czy Administrator korzysta z aktualnej wersji HamSandwich, czy nie,
warto sprawdzić, czy można wykorzystać event Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed, czy będzie trzeba użyć Ham_Item_PreFrame.

RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "speed", 1);

Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
    #if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
        return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
    #else
        return Ham_Item_PreFrame;
    #endif
}

Jak zwykle wszystko co zwiazane ze poruszaniem sie wyszlo od ConnorMcLeod tak nazywanego doktorem w swieci KZ/HNS.

Fakt  :facepalm2:

 

Do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych