Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] pętla for - error 001: expected token: "]", but found "-identifier-"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 29.03.2014 13:18

Witam.

Mógłby mi ktoś pomóc z funkcją:

public Moce(id){
    new Moce=menu_create("Rozwin swoje umiejetnosci","Moce_Handle");
    
//    new menu_fun1 =menu_makecallback("mcbmenu_moc1");
//    new menu_fun2 =menu_makecallback("mcbmenu_moc2");
//    new menu_fun3 =menu_makecallback("mcbmenu_moc3");
    
    //moc1
    new formats1[128]
    new formats2[128]
    new formats3[128]
    
    for(new i = 0;i<sizeof(max_mocy[klasa_gracza[id]][0]);i++){
        if(i == 0){
            formatex(formats1,127,"\y%s [%i/%i] - %s", opis_mocy[klasa_gracza[id]+1][0], moc_gracza1[id], max_poziom_mocy[klasa_gracza[id]+1][0] g_info_moc1[klasa_gracza[id]+1][moc_gracza1[id]]);
            menu_additem(menu,formats1);
        }
        if(i == 1){
            formatex(formats2,127,"\y%s [%i/%i] - %s", opis_mocy[klasa_gracza[id]+1][1], moc_gracza1[id], max_poziom_mocy[klasa_gracza[id]+1][1] g_info_moc1[klasa_gracza[id]+1][moc_gracza1[id]]);
            menu_additem(menu,formats1);
        }
        if(i == 2){
            formatex(formats3,127,"\y%s [%i/%i] - %s", opis_mocy[klasa_gracza[id]+1][2], moc_gracza1[id], max_poziom_mocy[klasa_gracza[id]+1][2] g_info_moc1[klasa_gracza[id]+1][moc_gracza1[id]]);
            menu_additem(menu,formats1);
        }
    }
    
    menu_display(id, Sklep,0);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

A linijka gdzie jest error to:

    for(new i = 0;i<sizeof(max_mocy[klasa_gracza[id]][0]);i++){

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 29.03.2014 16:55

   for(new i = 0;i<sizeof max_mocy[klasa_gracza[id]][0];i++){

najlepiej pokaż jak tą tablice zrobiłeś

 

albo tak jak sharku mówi tylko, bez ( ) przy sizeof


Użytkownik HubertTM edytował ten post 29.03.2014 16:58

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 29.03.2014 17:26

new const max_mocy[28][1][]={
//maksymalna ilosc mocy dkal klasy                                                                                                                                                                                                                                    
/* SNAJPER */    {"3"},
/* STRZELEC */    {"2"},
/* MEDYK */        {"3"},
/* SZTURM */    {"4"},
/* Inzynier */    {"5"},
/* Pulkownik */    {"2"},
/* Brygadzis */    {"3"},
/* Rambo */        {""},
/* Komandos */    {""},
/* Mech */        {""},
/* Wsparcie */    {""},
/* Desant */    {""},
/* Swat */        {""},
/* Zolnierz */    {""},
/* General */    {""},
/* Rebeliant */    {""},
/* Partyzant */    {""},
/* Zamacho */    {""},
/* Zabojca */    {""},
/* Grenadier */    {""},
/* Prototyper */{""},
/* Pustosz */    {""},
/* Szpieg */    {""},
/* Rusher */    {""},
/* Stalker */    {""},
/* Ciezki */    {""},
/* Sniper */    {""},
/* Gadzet */    {""}
};

Tak tez nie dziala.


Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 29.03.2014 17:27

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 29.03.2014 18:28

nie mogłeś tego zrobić tak?

new max_mocy[28] = {
	4,
	3,
	2,
	1,
	itd...
	
}

i bierzesz i < sizeof max_mocy

...

 

Ta tablica jest bez sensu dlatego ten error.


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 29.03.2014 19:04

Oki, tak działa, dzięki  :),  ale teraz jak próbuję się odwołać do elementu tablicy na podstawie klasy gracza, mam taki error:

error 080: unknown symbol, or not a constant symbol (symbol "klasa_gracza")

A robię tak:

for(new i = 0;i<sizeof max_mocy[klasa_gracza[id]] ;i++)

Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 29.03.2014 19:04

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 29.03.2014 20:50

ehhh

pewnie masz to tak zrobione:

 

new const klasa_gracza[33] albo w podobnie usuń const ...

albo pokaż jak tworzysz tą tablice ;_;


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#7 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 30.03.2014 14:16

Poprawiłem, głupi mój błąd, już poprawiłem.

 

Dzięki bardzo za pomoc, można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#8 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.03.2014 14:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych