Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Call of Duty: Cranked (CSDM / GunGame Addon) (1.0.0 - 26.03.2014)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 26.03.2014 18:07

Call of Duty: Cranked (CSDM / GunGame Addon)
- v1.0.0, last updated : 26.03.2014


Originally requested by rdkhaos

Using this plugin players get "cranked" after they killed a player. You get more speed, some bonus health and make more damage, but you need to kill another one to survive, otherwise you die after 30 seconds (by default). You also get a nice skull icon when you are "cranked".

Note : This was made as an addon for CSDM and / or GunGame. There will be a standalone version with more features (perks etc.) in the future.
The plugin was tested using the latest GunGame Release and csdm_2.1.3c_KWo.



Requirements

  • Steam-only Server
  • Brain
Defines



PHP Code:


// Comment to disable Screenfade
#define SHOW_SCREENFADE

// Comment to disable Cranked Skull
#define SHOW_SKULL

// Time in Seconds to make another kill before you die.
#define CRANKED_TIME 30.0

// Time in Seconds how often the HUD gets refreshed
#define HUD_REFRESH_RATE 0.1

enum _:CrankedStruct
{
Float:CrankedSpeed, CrankedHealthPerKill, CrankedHealthPerHS, CrankedExtraDamage
}

// Maximum Cranked Levels
#define CRANKED_MAXLEVEL 5

new const g_CrankedLevels[CRANKED_MAXLEVEL][CrankedStruct] = {
{
270.0, 4, 6, 2 },
{
300.0, 8, 12, 4 },
{
330.0, 12, 18, 6 },
{
330.0, 16, 24, 8 },
{
330.0, 20, 30, 10 } // Structure for a new level below, do not forget to increase CRANKED_MAXLEVEL.
// { SPEED, HP FOR NORMAL KILL, HP FOR HEADSHOT, EXTRA DAMAGE PER HIT }
}
Media

Dołączona grafika
Screenshot of dying : http://puu.sh/7KkYS.jpg (Not included in post since it is big)



Attached Files Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (cranked_addon.sma - 13.2 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych