Siema : >
Jak zrobić klase ktora ma 1/x na zespawnienie sie z dgl (lub inna bronia ) ktory ma x naboi lub HE
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1/x na zespawnienie sie z dgl ktory ma x naboi lub HE
Temat rozp. Madzikxx, 26.03.2014 10:54
cod nowy
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.03.2014 10:54
#2
Napisano 26.03.2014 12:06
Robisz zwykłą klase z szansą na respawn u wroga, tyle że w momencie wykonania funkcji zabierasz graczowi dotychczasowe bronie (cod_take_weapon) i zapodajesz mu deagle
(cod_give_weapon) z określoną ilością amunicji (set_user_bpammo bodajże)
(cod_give_weapon) z określoną ilością amunicji (set_user_bpammo bodajże)
#3
Napisano 28.03.2014 07:20
Zobacz, może zadziała:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "1/4 na zrespienie sie u wroga";
new const bronie = 1<<CSW_SG552;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Sqwareck");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[Klasa ^04%s ^03została stworzona przez ^04Sqwarcka^03]", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(random_num(1,4) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
cod_take_weapon(id, CSW_SG552);
cod_take_weapon(id, CSW_USP);
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18);
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 21)
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
if(weapon_id)
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 15)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
PS, Dzięki za niezbędnego minusa.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












