Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Brak celownika na M4SD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.03.2014 20:25

Witam, jak napisać plugin który usuwa graczowi celownik, gdy ma on założony tłumik na m4?
  • +
  • -
  • 0

#2 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2014 07:11

Dobra, zrobiłem takie coś:

public client_PreThink(id)
{
	if(m4[id] && ma_klase[id])
	{
		if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1")))
			set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
		write_byte((1<<6));
		message_end();
	}
	
}

Pytanie, jak teraz przywrócić celownik graczowi??


  • +
  • -
  • 0

#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.03.2014 12:30

Dobra, zrobiłem takie coś:

public client_PreThink(id)
{
	if(m4[id] && ma_klase[id])
	{
		if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1")))
			set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
		write_byte((1<<6));
		message_end();
	}
	
}
Pytanie, jak teraz przywrócić celownik graczowi??

 
Takie akcje to wykonywałnym w evencie CurWeapon.
if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1")))
{
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
write_byte((1<<6));
message_end();
}
else
{
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
write_byte((1<<7));
message_end();
}
 
Coś w tym stylu
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.03.2014 18:09

Teraz celownika nie ma w ogóle.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych