Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z eliminatorem rozrzutu w klasie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kitkat

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Ostróda
Offline

Napisano 23.03.2014 22:17

* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

static const g_szWpnEntNames[] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }


new bool:ma_klase[33]
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada dwie apteczki";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
    register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class
(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_think
("medkit","MedkitThink");
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
    precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
    ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
    if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
        
    ilosc_apteczek_gracza
[id]--;
    
    
new Float:origin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
    
    
new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
    entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
    entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
    
    
    entity_set_model
(ent, "models/w_medkit.mdl");
    set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
    drop_to_floor(ent);
    
    entity_set_float
(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
    
    
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    new dist = 300;
    new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
    {        
        
new Float:forigin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
        
        
new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
        
        
for (new i=0; i < numfound; i++)
        {        
            
new pid = entlist[i];
            
            
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
                continue;
            
            
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
            new zdrowie = get_user_health(pid);
            new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
            if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);    
        
}
        
        entity_set_edict
(ent, EV_ENT_euser2, 0);
        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
        
        
return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
    {
        remove_entity(ent);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
        set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
        
    
new Float:forigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
                    
    
new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
        
    message_begin
( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + dist );
    write_coord( iOrigin[2] + dist );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 ); // startframe
    write_byte( 0 ); // framerate
    write_byte( 10 ); // life
    write_byte( 10 ); // width
    write_byte( 255 ); // noise
    write_byte( 255 ); // r, g, b
    write_byte( 100 );// r, g, b
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 128 ); // brightness
    write_byte( 0 ); // speed
    message_end();
    
    entity_set_edict
(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
    
    
    
return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)
    ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
    new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
    while(ent > 0)
    {
        if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(ent);
        ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
    }
}

public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})


  • +
  • -
  • 0

#2 james2001

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:194
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 24.03.2014 06:41

Hmmm.. Jaki problem !?, Może napisz co sie stalo !

ZAPRASZAM NA SERWER !!

 

b_350_20_25DA08_0BA91D_000000_BA1414.png

 

Bardzo dobry CoDMoD !!


#3 OpUr off

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:74
  • Imię:Arek łowca szparek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.03.2014 07:16

Szczerze to lepiej już by było jak byś napisał co ta klasa ma mieć bo ten twój kod jest straszny.



#4 Kitkat

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Ostróda
Offline

Napisano 24.03.2014 10:57

chciałbym aby ta klasa posiadała 2 apteczki wbudowany eliminator rozrzutu m4a1 i five seven. bardzo byłbym wdzięczny za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#5 silva

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:181
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 24.03.2014 17:41

przetestuj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Sajko sajko! Sajko w nią mam 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych