Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie można opuścić żadnej broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 iNickel

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2014 19:02

Szukam pluginu, który sprawi, że żadnej broni się nie da opuścić i pojawia się taka sama informacja jak podczas próby opuszczenia kosy.


  • +
  • -
  • 0

#2 zasalata

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.03.2014 15:23

proszę.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 29.03.2014 16:00

Już lepsze będzie to:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Zakaz wyrzucania broni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "fragmenty kodu od roznych autorow"

#define CLASSNAME "armoury_entity"

new commands[][]={
	"fullupdate",
	"cl_autobuy",
	"cl_rebuy",
	"cl_setautobuy",
	"rebuy",
	"autobuy",
	"hegren",
	"sgren",
	"flash",
	"drop",
	"p228",
	"228compact",
	"shield",
	"scout",
	"xm1014",
	"autoshoutgun",
	"mac10",
	"aug",
	"bullpup",
	"elites",
	"fn57",
	"fiveseven",
	"ump45",
	"sg550",
	"sg552",
	"krieg550",
	"galil",
	"defender",
	"famas",
	"clarion",
	"usp",
	"km45",
	"glock",
	"9x19mm",
	"awp",
	"magnum",
	"mp5",
	"smg",
	"m249",
	"m3",
	"12gauge",
	"m4a1",
	"tmp",
	"mp",
	"g3sg1",
	"d3au1",
	"deagle",
	"nighthawk",
	"krieg552",
	"ak47",
	"cv47",
	"p90",
	"c90",
	"primammo",
	"secammo",
	"vest",
	"vesthelm",
	"nvgs"
	
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("drop","cmdDrop");
	register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);
	
	clearWeapons();
	
	for(new i=0; i<sizeof commands; ++i)
		register_clcmd(commands[i], "block");
	
}

public cmdDrop(id){
	client_print(id, print_center, "Zakaz wyrzucania broni!");
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public block(id)
	return PLUGIN_HANDLED;

public clearWeapons(){
	new ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", CLASSNAME);
	
	while (ent){
		disable_weapon(ent);
		ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", CLASSNAME);
	}
}

public fwSetModel(ent, const szModel[]){
	if(contain(szModel, "c4"))
		return FMRES_IGNORED;	
	
	if(!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED;	
	
	new szClassName[32];
	pev(ent, pev_classname, szClassName, 31);
	if(equal(szClassName, "weaponbox")){
		disable_weapon(ent);
		return FMRES_OVERRIDE;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

disable_weapon(ent){
	if(!pev_valid(ent))
		return;
	
	set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);
	fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,0);
}

stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
	new Float:RenderColor[3]
	
	RenderColor[0] = float(r)
	RenderColor[1] = float(g)
	RenderColor[2] = float(b)
	
	
	set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
	set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
	set_pev(entity, pev_rendermode, render)
	set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
	
	return 1
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych