Szukam pluginu, który sprawi, że żadnej broni się nie da opuścić i pojawia się taka sama informacja jak podczas próby opuszczenia kosy.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Nie można opuścić żadnej broni
Temat rozp. iNickel, 23.03.2014 19:02
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.03.2014 19:02
#2
Napisano 29.03.2014 15:23
proszę.
Załączone pliki
#3
Napisano 29.03.2014 16:00
Już lepsze będzie to:
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Zakaz wyrzucania broni" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "fragmenty kodu od roznych autorow" #define CLASSNAME "armoury_entity" new commands[][]={ "fullupdate", "cl_autobuy", "cl_rebuy", "cl_setautobuy", "rebuy", "autobuy", "hegren", "sgren", "flash", "drop", "p228", "228compact", "shield", "scout", "xm1014", "autoshoutgun", "mac10", "aug", "bullpup", "elites", "fn57", "fiveseven", "ump45", "sg550", "sg552", "krieg550", "galil", "defender", "famas", "clarion", "usp", "km45", "glock", "9x19mm", "awp", "magnum", "mp5", "smg", "m249", "m3", "12gauge", "m4a1", "tmp", "mp", "g3sg1", "d3au1", "deagle", "nighthawk", "krieg552", "ak47", "cv47", "p90", "c90", "primammo", "secammo", "vest", "vesthelm", "nvgs" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("drop","cmdDrop"); register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1); clearWeapons(); for(new i=0; i<sizeof commands; ++i) register_clcmd(commands[i], "block"); } public cmdDrop(id){ client_print(id, print_center, "Zakaz wyrzucania broni!"); return PLUGIN_HANDLED; } public block(id) return PLUGIN_HANDLED; public clearWeapons(){ new ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", CLASSNAME); while (ent){ disable_weapon(ent); ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", CLASSNAME); } } public fwSetModel(ent, const szModel[]){ if(contain(szModel, "c4")) return FMRES_IGNORED; if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; new szClassName[32]; pev(ent, pev_classname, szClassName, 31); if(equal(szClassName, "weaponbox")){ disable_weapon(ent); return FMRES_OVERRIDE; } return FMRES_IGNORED; } disable_weapon(ent){ if(!pev_valid(ent)) return; set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT); fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,0); } stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) { new Float:RenderColor[3] RenderColor[0] = float(r) RenderColor[1] = float(g) RenderColor[2] = float(b) set_pev(entity, pev_renderfx, fx) set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor) set_pev(entity, pev_rendermode, render) set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount)) return 1 }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych