Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

BattleField2Mod v1.0 beta


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 03.08.2009 08:00

BattleField2Mod
wersja: 1.1
autor: emblaze
Opis
Jest to dodatek do: BattleField2 Rank Mod
Dodaje do gry takie rzeczy jak:
- Po zginięciu pisze w hud: Zginałeś, Odrodzisz sie za x sek.
- Mozna wybrać sobie jedną z klas bf2 (myśle jeszcze jak zrobić medyka i mechanika ;P ) (Jak na razie klasy dają tylko bronie)
Komendy Klienta

say /klasa

Wymagane Moduły

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

Instalacja Standardowa

Jak ktoś ma jakieś pomysły/uwagi, to piszcie ^D^
@aktualizacja v1.1
Changelog

- usunięcie zabijania jeśli się nie wybierze klasy (zbugowane było)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 missfan

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 03.08.2009 09:33

no niesttety... dodalem na serwer ten plugin i caly czas pisalo:

kazdemu: Zginałeś, Odrodzisz sie za x sek.

wybralem jakeigos komandosa i bylo OK na 5sekund i dalej to samo :>

#3 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 03.08.2009 10:07

Poprawiłem :D
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.08.2009 10:25

omfg, weź ten kod jakoś ułóż a nie taki zbity w kupę :|

new bool:Komandos[33]
new bool:Szturmowiec[33]
new bool:Snajper[33]
new bool:ZWsparcia[33]
new bool:Medyk[33]
new bool:Mechanik[33]
new bool:Granadier[33]

zamień to wszystko na jedną zmienną określającą jaką klasę aktualnie ma gracz(możesz pomóc sobie enum'em).

Dzięki czemu pozbył byś się takiego głupiego kombinowania:

case 1:
{
maklase[id] = true
Komandos[id] = true
Szturmowiec[id] = false
Medyk[id] = false
Mechanik[id] = false
ZWsparcia[id] = false
Snajper[id] = false
Granadier[id] = false


I dzięki temu również funkcja spawnuj (id) lepiej by wyglądała, a nie

if(Komandos[id]) {
if(Szturmowiec[id]) {
...
if(Granadier[id]) {

zastosowanie switch'a i po problemie.

i zrób coś z tą serią funkcji:

public Dead () {
public dead2 (id) {
...
public dead10 (id) {

w hud'zie zmienia się tylko jedna cyferka, więc o wieeeele lepiej by to wyglądało jakbyś zastosował jedną funkcję i pętelkę.

No i napisz że ten plugin to tylko bronie rozdaje.
  • +
  • -
  • 0

#5 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 03.08.2009 10:55

Pavulon, ja sie na tym az tak nie znam :/ Pisze pluginy na moim poziomie a w scriptingu nie umie duzo. ;) Napisałem ten plugin w miare moich możliwości ;P Zrobiłem to tak jak umiałem.
  • +
  • -
  • 0

#6 HuBa

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 06.08.2009 06:42

Mógłbyś dać wersję bez klas. Same odrodzenie.
Z góry dzięki O:)
  • +
  • -
  • 0

#7 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 06.08.2009 07:23

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 HuBa

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 06.08.2009 09:22

Dzięki

#edit

Możesz zrobić coś takiego że dana klasa może korzystać z danego plugin'u?
Wtedy na przykład dla mechanika dać plugin który pozwala na stawianie min itp.
  • +
  • -
  • 0

#9 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 26.12.2009 20:16

Witam, ja zauważyłem kilka błędów które prosił bym aby autor poprawił.

  • Gdy kończy się runda, i przeciwnik zabije gracza to ten w nowej rundzie na respie ma napis że się zaraz odrodzi i odradza go po upływie czasu.
  • Gdy ktoś wpisze komendę /spec i przejdzie na Obserwatora to również po upływie czasu go odradza.
  • Prosił bym aby ten plugin co 2 minuty wyświetlał taką informację na say: "[BF2] Wybierz swoja klase wpisujac /klasa" lub "[BF2] Twoja klasa to ****** aby ja zmienic wpisz /klasa".
  • Prosił bym o dorobienie do menu klas taka klase "Brak", gdyż ktoś nie chce mieć klasy a po wybraniu już jednej nie może jej cofnąć.
  • Prosił bym też aby napis o odradzaniu zmienił swoje położenie, najlepiej gdzieś po prawej.
  • Dobrym pomysłem jest też to że gdybyś wybierał klasę "Komandos" to na dolę w say wyświetlało by coś takiego "[BF2] Klasa: Komandos Bron: AK47 i Glock Ekwipunek: HE, SG, Kamizelka".
  • Również proszę o zmianę tej komendy "[BF2] Już zmieniles klase, nie mozesz zmienic w tej rundzie" czy jakoś tak, na "[BF2] Twoja klasa zostanie zmieniona gdy rozpocznie sie kolejna runda".
Mam nadzieję że autor lub ktoś kto się zna przerobi plugin.
Jeszcze tak na marginesie, ale nie jest to obowiązkowe również przydatne by było to że nie dostajesz samej broni ale do tego również ammunicję, ja w ten sposób przerobiłem plugin i zamiast mieć AK47 to maż AK47+Amunicja, może dla kogoś to bezsensu ale to tylko taki mały test.
  • +
  • -
  • 0

#10 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 27.12.2009 21:21

oprócz 6 all zrobiłem, ale nie testowałem
  • +
  • -
  • 0

#11 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.12.2009 21:26

oprócz 6 all zrobiłem, ale nie testowałem


Jak to?
Zrobiłeś wszystkie?

A możesz dać plik *.sma?

Bo ja akurat 6 sobie sam zrobiłem <_<


Było by super :&
  • +
  • -
  • 0

#12 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 27.12.2009 21:31

Masz przeciez załącznik...

Użytkownik emblaze edytował ten post 28.12.2009 13:07

  • +
  • -
  • 0

#13 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 28.12.2009 19:04

Ten w 1 poście?
No to właśnie mam ten plugin i jest on bardzo ubogi, trzeba go trochę podraserować.

Ja drobne zmiany wprowadziłem :)


Ale ty mnie nie rozumiesz...
W tym 1 punkcie chodzi o to że jest koniec rundy, ktoście zabije i ty w nowej rundzie się odradzasz dwa razy pod rząd.
W 2 punkcie jak się przeniesiesz na spec to cię plugin odradza i biegasz na mapie jako spector...

Wszystko ci opisałem w tamtym poście.


A ty mi piszesz że to jest gotowe, no to ja to poproszę...
  • +
  • -
  • 0

#14 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 28.12.2009 19:24

slugger, zaktualizowałem załącznik ... Sciagnij go... To nie jest ten stary...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych