Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Modele broni

zombie plague 5.0

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 RawDog

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:RawDog
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.03.2014 23:31

Witam, chciałbym wiedzieć czy można ustawić osobny model broni dla każdej klasy. Z nożem tak się da więc chyba z innymi broniami też. Przy okazji jak próbowałem zmienić model noża dla zombie to nie działał, cały czas były standardowe łapy. Zombie dało się jakoś zmienić a tego nie. I jeszcze jak ustawić bronie dla klas ludzi, np. biorę klasę sniper i mogę wybrać tylko scout, awp i pistolety.
  • +
  • -
  • 0

#2 xXxBoy4GirlxXx

    Zombie Plague Advance 1.6.2!

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 23.03.2014 12:17

w configs masz zp50_zombieclasses (chyba coś takiego) i tam masz 

 

[Classic Zombie]
NAME = Classic Zombie.
INFO = \r=Zbalansowany=
MODELS = zombie_source                  tutaj skina się zmienia
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl                     w tym miejscu zmieniasz model noża np v_knife_szybki.mdl itp.
HEALTH = 3500
SPEED = 240
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00
  

Jeśli chodzi o klasy ludzi to zapewne w sma się ustawia. 

 

  • +
  • -
  • 0
<p>Szukasz pluginów do zombie modahttp://amxx.pl/topic...spis-extra-itemKupię Klucz steam lub konto CS: Source, pw/gg 36374005

#3 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2014 14:08

Bronie klasy trzeba dodać w pliku .sma
A co do noża zombie ustawia się tak, jak ci napisał kolega wyżej. Jeśli ustawisz inny wygląd noża i nie zmieni się on to najprawdopodobniej masz ustawiony cvar, odpowiadający za to, że admini mają odzielny model noży.

Zajrzyj tu: http://amxx.pl/topic...a-admina-jak-wyłaczyć/#entry614578
  • +
  • -
  • 2

#4 RawDog

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:RawDog
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2014 14:34

Aha to dlatego nie działał mi model noża. Zmieniałem na różne sposoby i nic, a to po prostu miałem włączony inny model dla admina. A co do tych broni to jak je zmienić bo do łap zombie jest takie coś new const zombieclass1_clawmodels[][] = { "models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl" } a do innych broni np. do m4a1? I jak pozmieniać te bronie przy starcie? Tyle że w .sma to ja też wiem ale czy ktoś by mi mógł to wytłumaczyć?
  • +
  • -
  • 0

#5 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2014 17:57

Jest wiele sposobów na podmiane broni w pluginie, skorzystaj z tego: http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
  • +
  • -
  • 0

#6 RawDog

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:RawDog
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2014 18:05

a gdzie dodać w plugin.ini te RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1);?
  • +
  • -
  • 0

#7 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2014 18:07

To musisz zarejestrować w pluginie, dokładnie w plugin_init().
  • +
  • -
  • 0

#8 RawDog

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:RawDog
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2014 18:13

teraz to już się pogubiłem bo myślałem że chodzi o ten plik plugins w config a tego plugin_init() nigdzie nie mogę znaleźć
  • +
  • -
  • 0

#9 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2014 18:27

Pisałem wcześniej że model broni dla klas trzeba edytować w pluginie (.sma). W config ustawisz tylko noże.
  • +
  • -
  • 0

#10 RawDog

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:RawDog
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2014 18:45

Edytowałem jedną klasę i nie wiem czy dobrze

Załączone pliki


Użytkownik RawDog edytował ten post 23.03.2014 18:47

  • +
  • -
  • 0

#11 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.03.2014 20:39

Nie doczytałeś chyba dokładnie postu z dodawaniem modeli.
Należy dodać jeszcze bibliotekę fakemeta i engine oraz sprecyzować modele w plugin_precache.

RegisterHam - zapamiętaj że wykorzystuje bibliotekę hamsandwich.
Pozostaje ci tylko teraz sprawdzić ten plik co ci wysłałem, czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych