Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dźwięk po wybraniu drużyny


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ciemny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 02.08.2009 08:37

Witam,
potrzebuję pluginu który odtwarzał by dźwięk (mp3 lub wav) graczowi po wybraniu drużyny. Dźwięk ma być odtwarzany tylko graczowi dołączającemu do teamu. Pisałem już raz praktycznie identyczny temat i otrzymałem od Seby w odpowiedzi ten plugin:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN "Nowy Plugin" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Sn!ff3r" 

new joined[33] 
static const sound[] = "sound/misc/siema.mp3" 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    register_event("TeamInfo","join_team","a","2=TERRORIST","2=CT") 
    // Add your code here... 
} 

public plugin_precache() 
    precache_generic(sound) 
    
public client_disconnect(id) 
    joined[id] = 0 

public join_team() 
{        
    new id = read_data(1) 
        
    joined[id]++ 
    
    if(joined[id] != 2) // check for first join 
        return PLUGIN_CONTINUE    
    
    client_cmd(id, "mp3 play %s", sound) 
    
    return PLUGIN_CONTINUE 
}
W prawdzie na początku działał lecz dziś gdy próbowałem zmienić plik dźwiękowy na inny przestał odtwarzać dźwięk. Nie wykluczam że Seba coś w nim zmienił pomiędzy próbą gdy działał a gdy nie działał.
  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 02.08.2009 09:37

bo jesli zmieniasz dzwiek powiniennes zmienic tez jego nazwe albo strukture folderow.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 02.08.2009 09:43

Spodziewałem się takiej odpowiedzi ;P
Doskonale o tym wiem, plugin działał na zmienionej ścieżce. Popsuł się dopiero gdy próbowałem zrobić to poraz drugi
Ps. Gdy zmieniam ścieżkę na tą która działała, plugin nadal milczy.
  • +
  • -
  • 0

#4 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 02.08.2009 09:47

to dodaj do dzwieku "k" siemka.mp3 i tak nazwij swoj plik. Dales weglud starej struktury :)
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#5 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 02.08.2009 09:54

Ze znalezieniem pliku plugin raczej nie ma problemu, dźwięk się pobiera. Ale nie odtwarza :P
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.08.2009 11:00

if(joined[id] != 2) // check for first join

a jakby zmienić 2 na 1 ?

p.s.
zgaduje, nie wiem ile razy event jest wywoływany, ale przy 1 zawsze kiedyś będzie wywołany.
  • +
  • -
  • 0

#7 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 02.08.2009 20:06

Ok, działa. Okazało się że mój plik dźwiękowy miał za wysoką częstotliwość. A dało by się przerobić ten kod tak żeby odtwarzał pliki wav?

Ps. Jakie są maksymalne częstotliwości dla wav i mp3?
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.08.2009 21:06

A dało by się przerobić ten kod tak żeby odtwarzał pliki wav?

zamiast mp3 play dajesz spk lub speak
Parametrów nigdy nie pamiętam ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych