Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie wartosci niewidzialnosci gracza.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 if_defined

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:defined
Offline

Napisano 17.03.2014 23:24

Witam czy jest moze gotowy kod badz wytlumaczylby mi ktos jak pobrac WARTOSC niewidzialnosci gracza.

Kod bylby mi potrzebny do cod moda(choc nie tylko).

Mianowicie.

Gracza ma ustawione

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 150]);

Poberam wartosc do pewnej zmiennej.Ustawiam graczowi inna wartosc i przy sprawdzeniu jakiegos warunku zwraca mi wartosc z mojej zmiennej.



#2 if_defined

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:defined
Offline

Napisano 17.03.2014 23:54

 

new alfa = pev(ent, pev_renderamt);

 

Aby ten zapis byl dla wszystkich graczy nalezy zrobic new alfa[33] ?

I gdy dam graczowi render po tym dac tak :

alfa[id] = pev(id, pev_renderamt);

Bedzie okej ?



#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.03.2014 00:41

mniej więcej tak


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych