Witam
Nie działa mi w klasie 1/1 z HE. Jakby mógł ktoś zerknąć na sma co mam tam źle to byłbym wdzięczny.
Dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Aemiksowy , 10.03.2014 12:44
To jest odpowiedzialne za to: get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE.
Jeszcze ten bezsensowny warunek:
random_num(1, 1) == 1 - toż to śmierć dla serwera... Zawsze zwróci wartość 1, więc po cholerę to???
W ogóle ten kod mi się nie podoba. Tu masz lepiej to napisane:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }Przejdź do postu
Napisano 09.03.2014 22:29
Witam
Nie działa mi w klasie 1/1 z HE. Jakby mógł ktoś zerknąć na sma co mam tam źle to byłbym wdzięczny.
Dzięki
Napisano 10.03.2014 12:44 Najlepsza odpowiedź
To jest odpowiedzialne za to: get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE.
Jeszcze ten bezsensowny warunek:
random_num(1, 1) == 1 - toż to śmierć dla serwera... Zawsze zwróci wartość 1, więc po cholerę to???
W ogóle ten kod mi się nie podoba. Tu masz lepiej to napisane:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 10.03.2014 12:47
Napisano 14.03.2014 15:05
Działa, dzięki wielkie!
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych