Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Nie wywołuje menu [PROBLEM]


Najlepsza odpowiedź Droso, 09.03.2014 20:20

uciekłeś ze steam xD

public FUN(id)
{
	if(blokada[id])
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 COS", PREFIX)
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new tytul[128];
	
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFun\yPoints\w %d :D", punkty[id]);
	new menu = menu_create(tytul, "FUN_Handler");
	
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFUN \wObrazenia %s %s %s %s", obrazenia[id] == 0 ? "\rX" : "\dX", obrazenia[id] == 1 ? "\r|" : "\d|", obrazenia[id] == 2 ? "\r||" : "\d||", obrazenia[id] == 3 ? "\r|||" : "\d|||");
	menu_additem(menu, tytul);
	
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFUN \wPancerz %d/3", pancerz[id]);
	menu_additem(menu, tytul);
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFUN \wGrawitacja %d/3", grawitacja[id]);
	menu_additem(menu, tytul);
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFUN \wNiewidka %d/3", niewidka[id]);
	menu_additem(menu, tytul);
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFUN \wZdrowie %d/3", zdrowie[id]);
	menu_additem(menu, tytul);
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rResetuj Statystyki");
	menu_additem(menu, tytul);
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "Zapisz Statystyki");
	menu_additem(menu, tytul);
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Kminiłem i napisałem to menu po swojemu, bardziej optymalnie, bo na jednej tablicy, a nie na paru, ale to szczegół i tak nie wiem czemu twoje nie działało, a moje działa.

 

Cóż czary, może AMXX nie ogarnia, nie wiadomo.

 

code works i dunno why

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.03.2014 15:52

Witam

Dzisiaj mój problem wygląda następująco:

Nie wywołuje mi się menu po wpisaniu komendy (właściwie to nie mam pewności, czy kod jest napisany dobrze):

http://wklej.org/id/1294245/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <engine>
 
#define PREFIX "4FunPoints"
#define MENU1
//#define MENU2
 
new blokada[33];
 
new punkty[33];
 
new obrazenia[33];
new pancerz[33];
new grawitacja[33];
new niewidka[33];
new zdrowie[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin("x", "xx", "xxx");
 
register_clcmd("say /funpoints", "Odblokuj");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "BlokadaSprawdz", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","Fun_Pancerz_Obrazenia",0);
 
}
public BlokadaSprawdz(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(id, 1.0)
 
if(!blokada[id])
{
obrazenia[id] = 0;
pancerz[id] = 0;
grawitacja[id] = 0;
niewidka[id] = 0;
zdrowie[id] = 0;
punkty[id] = 5;
FUN(id)
}
}
public Odblokuj(id)
{
blokada[id] = 0;
Zaladuj(id)
FUN(id)
}
public FUN(id)
{
if(blokada[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 COS", PREFIX)
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
new tytul[25];
formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFun\yPoints \w%i :D", punkty[id]);
 
new menu = menu_create(tytul, "FUN_Handler");
#if defined MENU1
menu_additem(menu, "\rFUN \wObrazenia %s %s %s", obrazenia[id] == 1 ? "\y|":"\r|", obrazenia[id] == 2 ? "\y||":"\r||", obrazenia[id] == 3 ? "\y|||":"\r|||");
menu_additem(menu, "\rFUN \wPancerz %s %s %s", pancerz[id] == 1 ? "\y|":"\r|", pancerz[id] == 2 ? "\y||":"\r||", pancerz[id] == 3 ? "\y|||":"\r|||");
menu_additem(menu, "\rFUN \wGrawitacja %s %s %s", grawitacja[id] == 1 ? "\y|":"\r|", grawitacja[id] == 2 ? "\y||":"\r||", grawitacja[id] == 3 ? "\y|||":"\r|||");
menu_additem(menu, "\rFUN \wNiewidka %s %s %s", niewidka[id] == 1 ? "\y|":"\r|", niewidka[id] == 2 ? "\y||":"\r||", niewidka[id] == 3 ? "\y|||":"\r|||");
menu_additem(menu, "\rFUN \wzdrowie %s %s %s", zdrowie[id] == 1 ? "\y|":"\r|", zdrowie[id] == 2 ? "\y||":"\r||", zdrowie[id] == 3 ? "\y|||":"\r|||");
#endif
 
#if defined MENU2
menu_additem(menu, "\rFUN \wObrazenia %i/3", obrazenia[id]);
menu_additem(menu, "\rFUN \wPancerz %i/3", pancerz[id]);
menu_additem(menu, "\rFUN \wGrawitacja %i/3", grawitacja[id]);
menu_additem(menu, "\rFUN \wNiewidka %i/3", niewidka[id]);
menu_additem(menu, "\rFUN \wzdrowie %i/3", zdrowie[id]);
menu_additem(menu, "\rFUN Resetuj")
menu_additem(menu, "Zapisz konfiguracje")
#endif
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public Przydziel_Punkty_Chwaly_Handler(id, menu, item)
{
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(punkty[id] == 0)
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz juz wiecej punktow do rozdania ;)", PREFIX)
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item)
{
case 0: 
{
if(obrazenia[id] <=3)
{
obrazenia[id]++
punkty[id]--
Zaladuj(id)
FUN(id)
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyka Obrazenia jest na full ;)", PREFIX)
}
}
case 1: 
{
if(pancerz[id] <=3)
{
pancerz[id]++
punkty[id]--
Zaladuj(id)
FUN(id)
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyka Pancerz jest na full ;)", PREFIX)
}
}
case 2: 
{
if(grawitacja[id] <=3)
{
grawitacja[id]++
punkty[id]--
Zaladuj(id)
FUN(id)
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyka Grawitacja jest na full ;)", PREFIX)
}
}
case 3: 
{
if(niewidka[id] <=3)
{
niewidka[id]++
punkty[id]--
Zaladuj(id)
FUN(id)
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyka Niewidka jest na full ;)", PREFIX)
}
}
case 4: 
{
if(zdrowie[id] <=3)
{
zdrowie[id]++
punkty[id]--
Zaladuj(id)
FUN(id)
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyka Zdrowie jest na full ;)", PREFIX)
}
}
case 5:
{
obrazenia[id] = 0;
pancerz[id] = 0;
grawitacja[id] = 0;
niewidka[id] = 0;
zdrowie[id] = 0;
punkty[id] = 5;
ColorChat(id, GREEN, "[%s] 4FunPointy zresetowane", PREFIX)
}
case 6:
{
blokada[id] = 1;
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyki zostaly zapisane", PREFIX)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Zaladuj(id)
{
Fun_Zdrowie(id)
Fun_Niewidka(id)
Fun_Grawitacja(id)
}
 
public Fun_Zdrowie(id)
{
if(zdrowie[id] == 1)
{
set_user_health(id, 105)
}
else if(zdrowie[id] == 2)
{
set_user_health(id, 110)
}
else if(zdrowie[id] == 3)
{
set_user_health(id, 120)
}
}
 
public Fun_Niewidka(id)
{
if(niewidka[id] == 1)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
}
else if(niewidka[id] == 2)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
}
else if(niewidka[id] == 3)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
}
 
public Fun_Grawitacja(id)
{
if(grawitacja[id] == 1)
{
set_user_gravity(id, 0.8)
}
else if(grawitacja[id] == 2)
{
set_user_gravity(id, 0.6)
}
else if(grawitacja[id] == 3)
{
set_user_gravity(id, 0.5)
}
}
public Fun_Pancerz_Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(obrazenia[idattacker])
{
if(obrazenia[idattacker] == 1)
{
SetHamParamFloat(4, damage + 3.0);
return HAM_HANDLED;
}
if(obrazenia[idattacker] == 2)
{
SetHamParamFloat(4, damage + 5.0);
return HAM_HANDLED;
}
if(obrazenia[idattacker] == 1)
{
SetHamParamFloat(4, damage + 9.0);
return HAM_HANDLED;
}
}
 
if(pancerz[this])
{
if(damagebits & (1<<1) && pancerz[this] == 1)
{
SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, damage - 3.0));
}
else if(damagebits & (1<<1) && pancerz[this] == 2)
{
SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, damage - 5.0));
}
else if(damagebits & (1<<1) && pancerz[this] == 3)
{
SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, damage - 9.0));
}
}
return HAM_IGNORED;
}

@Gwyn

Dodałem wklejkę przedtem


GwynBleidD (09.03.2014 15:55):
Nie potrafisz skopiować kodu tak, żeby wcięć Ci nie usunęło? Przełącz się na edytor bez kolorowania (pierwsza ikonka) albo wybierz wklej jako czysty tekst (3 od końca ikona na górnym pasku) i wklej to tak, żeby coś było widać w tym kodzie...

  • +
  • -
  • 0

#2 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 09.03.2014 16:28

Brak funkcji handlera.

menu_create(tytul, "FUN_Handler");

public Przydziel_Punkty_Chwaly_Handler(id, menu, item)

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.03.2014 17:17

:facepalm: hehe
Obecnie jedynym problemem jest to, że przy każdej statystyce pisze, że mam 0/5, nawet, jeśli właduję w nią [ http://wklej.org/id/1294322/ ]
  • +
  • -
  • 0

#4 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 09.03.2014 17:30

Spróbuj użyć http://amxx.pl/dokum...ja/f1366/format

np.

menu_additem(menu, "\rFUN \wObrazenia %i/3", obrazenia[id]);

->

new obr[128];
format(obr,127,"\rFUN \wObrazenia %i/3", obrazenia[id]])
menu_additem(menu, obr, "1", 0)

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.03.2014 17:36

Tak właśnie jest:

public FUN(id)
{
	if(blokada[id])
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 COS", PREFIX)
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new obrazenia[60];
	new pancerz[60];
	new grawitacja[60];
	new niewidka[60];
	new zdrowie[60];
	new reset[60];
	new zapisz[60];
	new tytul[30];
	
	format(tytul, charsmax(tytul), "\rFun\yPoints \w%i :D", punkty[id]);
	format(obrazenia, charsmax(obrazenia), "\rFUN \wObrazenia %s %s %s %s", obrazenia[id] == 0 ? "\rX" : "\dX", obrazenia[id] == 1 ? "\r|" : "\d|", obrazenia[id] == 2 ? "\r||" : "\d||", obrazenia[id] == 3 ? "\r|||" : "\d|||");
	format(pancerz, charsmax(pancerz), "\rFUN \wPancerz %i/3", pancerz[id]);
	format(grawitacja, charsmax(grawitacja), "\rFUN \wGrawitacja %i/3", grawitacja[id]);
	format(niewidka, charsmax(niewidka), "\rFUN \wNiewidka %i/3", niewidka[id]);
	format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "\rFUN \wZdrowie %i/3", zdrowie[id]);
	format(reset, charsmax(reset), "\rResetuj Statystyki");
	format(zapisz, charsmax(zapisz), "Zapisz Statystyki");
	
	new menu = menu_create(tytul, "FUN_Handler");
	menu_additem(menu, obrazenia);
	menu_additem(menu, pancerz);
	menu_additem(menu, grawitacja);
	menu_additem(menu, niewidka);
	menu_additem(menu, zdrowie);
	menu_additem(menu, reset);
	menu_additem(menu, zapisz);
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jednak ani 1. ani 2. metoda nie działa poprawnie


  • +
  • -
  • 0

#6 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 09.03.2014 17:55

Tutaj nie jestem pewien ale spróbuj tak:

menu_additem(menu, obrazenia, "1", 0);

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.03.2014 19:31

xD nie, to nie to. Sprawdzałem, ale bez efektu


  • +
  • -
  • 0

#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 09.03.2014 20:20   Najlepsza odpowiedź

uciekłeś ze steam xD

public FUN(id)
{
	if(blokada[id])
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 COS", PREFIX)
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new tytul[128];
	
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFun\yPoints\w %d :D", punkty[id]);
	new menu = menu_create(tytul, "FUN_Handler");
	
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFUN \wObrazenia %s %s %s %s", obrazenia[id] == 0 ? "\rX" : "\dX", obrazenia[id] == 1 ? "\r|" : "\d|", obrazenia[id] == 2 ? "\r||" : "\d||", obrazenia[id] == 3 ? "\r|||" : "\d|||");
	menu_additem(menu, tytul);
	
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFUN \wPancerz %d/3", pancerz[id]);
	menu_additem(menu, tytul);
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFUN \wGrawitacja %d/3", grawitacja[id]);
	menu_additem(menu, tytul);
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFUN \wNiewidka %d/3", niewidka[id]);
	menu_additem(menu, tytul);
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFUN \wZdrowie %d/3", zdrowie[id]);
	menu_additem(menu, tytul);
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rResetuj Statystyki");
	menu_additem(menu, tytul);
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "Zapisz Statystyki");
	menu_additem(menu, tytul);
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Kminiłem i napisałem to menu po swojemu, bardziej optymalnie, bo na jednej tablicy, a nie na paru, ale to szczegół i tak nie wiem czemu twoje nie działało, a moje działa.

 

Cóż czary, może AMXX nie ogarnia, nie wiadomo.

 

code works i dunno why


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.03.2014 22:03

Przecie Ranczo leciało :D

Co do menu - działa poprawnie [ fuck logic ]

Dzięki za pomoc.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych