Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Optymalizacja CSa - Podwyższanie FPS


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 glutex

    Mamamba

  • Power User

Reputacja: 362
Wszechpomocny

  • Postów:935
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 09.03.2014 13:11

Poniżej przedstawiam kilkanaście komend, które można dopisać do pliku config.cfg aby podwyższyć FPSy:
 

Komenda                              Opis                                Proponowana
                                                                           Wartość
cd_fps              Ilość testów przeprowadzanych przez program               1 
                    Cheating-Death. Im jest ich mniej tym gra
                    działa szybciej.

cl_allowupload      Wysyłanie własnych spray-log na serwer.                   0 
                    Wyłączone minimalnie poprawi połączenie.

cl_corpsestay       Czas znikania ciał "poległych w boju".                    1 
                    Ciała znikające szybciej zwalniają część
                    zasobów komputera.

cl_download_ingame  Ściąganie niestandardowych log, dźwięków w                0 
                    trakcie gry. Wyłączone zmniejszy lagi.

cl_himodels         Jakość wyświetlanych modeli. Niska                        0 
                    przyspiesza działanie gry.

cl_minmodels        Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli          1 
                    postaci zamiast 10. Oszczędza fps'y.

cl_weather          Efekty pogodowe (np. deszcz na mapie de_aztec).           0 
                    Wyłączone polepszają działanie gry.

cl_shadows          Cienie pod modelami graczy. Wyłączone przyspieszą         0 
                    działanie gry.

d_spriteskip*       Pomijanie sprite'ów. Im więcej sprite'ów wyłączymy        1 
                    tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych.

fastsprites         Jakość sprite'ów, np. gazu z granatu dymnego              2
                    czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić.

fps_max             Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe               Nie  
                    ustawienie zmniejsza obciążenie procesora.         więcej niż
                                                                     MHz Monitora

gl_clear            Wypełnianie luk pomiędzy teksturami. 0 daje               0 
                    więcej fps'ów.

gl_cull             Renderowanie tylko widocznych obiektów. Włączone          1
                    przyspiesza działanie gry.

gl_dither           Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco            1
                    gorzej, ale gra działa szybciej.

gl_keeptjunctions   Wypełnianie luk pomiędzy teksturami. 0 daje               0
                    więcej fps'ów.

gl_lightholes       Light holes. Ustawione na 0 daje więcej fps'ów.           0

gl_max_size*        Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia       Nie
                    trochę jakże cennych zasobów systemu.            mniej niż 64
 
gl_picmip*          Ustawienie jakości renderowania.                          2
                    Im mniejsza wartość tym dokładniejsza jakość.

gl_playermip        Jakość modeli graczy. Zmniejszona pozwala                 2
                    zaoszczędzić kilka klatek.

gl_round_down       Zmiana jakości tekstur. Pozwala na zaoszczędzenie         3
                    kilku fps'ów.

gl_ztrick           Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3              0 
                    włączone przyspiesza działanie gry.
                    Posiadacze nowszych kart graficznych
                    powinni ustawić ten parametr na 0.

hpk_maxsize         Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik               1
                    "custom.hpk". Nie warto zaśmiecać RAM'u prawie 
                    bezużytecznym plikiem.

max_shells          Ilość łusek widocznych po strzelaninie. Mniej łusek       1
                    przyspiesza działanie gry.

max_smokepuffs      Ślady dymu na ścianach.                                   1
                    Ustawienie 1 ograniczy je do minimum.

mp_decals           Maksymalna ilość wyświetlanych logo, dziur po kulach.     20-300
                    Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.

precache            Wydłużenie czasu ładowania gry w zamian za mniej          1
                    doczytywania w czasie jej trwania.

r_detailtextures    Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają        0
                    zaoszczędzić trochę RAM'u.

r_detailtextures-supported   Jeśli lubisz tekstury odbijające światło         0
                    zostaw ten parametr na 1. Więcej fps'ów uzyskasz 
                    jednak po jego wyłączeniu.

r_mirroralpha       Jeśli lubisz tekstury odbijające światło zostaw           0
                    ten parametr na 1. Więcej fps'ów uzyskasz jednak po
                    jego wyłączeniu.

r_mmx               Wsparcie dla technologii MMX. Dzisiaj prawie              1
                    wszystkie procesory dysponują tą technologią, 
                    więc włączamy.

violence_ablood     Wyświetlanie krwi. Wyłączona krew zaoszczędzi             0
                    kilka klatek.

violence_hblood     Wyświetlanie krwi. Wyłączona krew zaoszczędzi             0
                    kilka klatek.

violence_agibs      Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.                 0
                    Wyłączone dodaje fps'ów.

violence_hgibs      Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.                 0
                    Wyłączone dodaje fps'ów.

voice_enable        Komunikacja głosowa. Wyłącz ją jeśli nie używasz          0
                    mikrofonu i masz słabe łącze.

voice_dsound        Polepszenie jakości dźwięku voicecoma.                    0
                    Sugeruję wyłączenie dla uzyskania większej ilości fps'ów.

voice_modenable     Komunikacja głosowa. Wyłącz ją jeśli nie używasz          0
                    mikrofonu i masz słabe łącze.

* -komendy niezgodne z regulaminem ESL...

Nie polecam stosowania komendy "gl_picmip", im większa wartość, tym gorsze renderowanie, a tym samym gorsza jakość tekstur, już przy wartości "1" nie widać przez kratki (np. na assault'cie) - wartość domyślna to "0", oprócz tego sam dopisałem dość sporo z tych komend.


  • +
  • -
  • 4

Sprzedam

gsHgzuP.jpg

40zł


#2 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 09.03.2014 16:11

Nawet bardzo dobre, ale zapomniałeś o gl_vsync 0, coś tej komendy nie widziałem :D


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych