Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * - 1 głosy

M Antirusher 2.6 alfa + graficzne linie na ziemi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#61 ARTRIX

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.12.2013 14:16

Dałoby rade zwiększyć pole siłowe 3-4 krotnie żeby porządnie odrzucało ? bo teraz wystarczy podskoczyć i bugnąć można łatwo.


  • +
  • -
  • 0

Banownia.eu - U nas zagrasz fairplay ! Posiadamy serwery takie jak: BaseBuilder, DD2, COD i inne.


#62 ARTRIX

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.12.2013 16:02

Dobra, samemu mi się udało zrobić.

Wersja z większym odrzutem pola siłowego po wejściu w nie oraz dotakowo każda próba wejścia w pole kończy się utratą 1 HP ;)

Dodatkowo przy próbie "zbugowania" skacząc do pola kończy się mocnym telepnięciem na bok, tak mocnym, że się ginie :)

 

Mowa o ustawieniu cvar

amx_antirusher_action "7"

Załączone pliki


Użytkownik ARTRIX edytował ten post 15.12.2013 16:05

  • +
  • -
  • 1

Banownia.eu - U nas zagrasz fairplay ! Posiadamy serwery takie jak: BaseBuilder, DD2, COD i inne.


#63 SKINHEAD

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2014 17:15

 Witajcie mam problem z mapą forge, w niektórych miejscach brakuje linii natomiast w tunelu antyrasz jest zbugowany i tylko "połowa" działa, ma ktoś może sprawne dane do mapy forge? chodzi współrzędne w pliku rush.cor


  • +
  • -
  • 0

#64 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.03.2014 19:40

A nie możesz sobie sam stworzyć granic? Przecież plugin posiada wbudowany wygodny edytor...


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#65 SKINHEAD

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.03.2014 15:08

Faktycznie poszperałem trochę i znalazłem narzędzie za to odpowiadające, dzięki strefy poprawione :)


  • +
  • -
  • 0

#66 bucza123

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:dom
Offline

Napisano 07.03.2014 17:18

mam problem wgrałem ten plugin i działa jak chce raz wyłącza się po 30 sek a raz po 70 sekundach co  mam z tym zrobić ?


  • +
  • -
  • 0

#67 Kotek21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mizerna
Offline

Napisano 17.03.2015 18:19

Mam to samo co kolega wyzej :/ Jak to naprawic?

 


  • +
  • -
  • 0

#68 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.03.2015 13:53

Ja również. Co jest przyczyną tego?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych