Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić aby gracz mógł losować w sklepie 2 razy na runde ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 unknowN.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:196
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 08.03.2014 11:30

Witam, posiadam sklepik na moim serwerze w którym jest loteria pod "8" i można losować raz na 1 runde. A jak zrobić aby można było losować 2 razy na 1 runde ? 

 

case 8: {
if(guf>=(3-cena2)){
if(is_user_alive(id)){
if(!gUsed[id][7]){
fm_set_user_frags(id, guf-(3-cena2));
set_task(1.0, "Losowanko",id);
client_print(id, print_chat,"[%s] Bierzesz udzial w losowaniu",gszPrefix);
gUsed[id][7]=true;
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Juz raz brales udzial w losowaniu",gszPrefix);
}
else {
if(!gUsed[id][8]){
fm_set_user_frags(id, guf-(3-cena2));
los_respawn(id);
gUsed[id][8]=true;
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Juz raz brales udzial w losowaniu respawnu",gszPrefix);
}
}
else client_print(id, print_chat,"[%s] Nie masz tylu fragow",gszPrefix);
WyswietlShopMen(id);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Mafiozo123

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 08.03.2014 11:39

pokaż fukcje Losowanko



#3 unknowN.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:196
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 08.03.2014 12:32

public Losowanko(id)
{
new szName[33];
get_user_name(id, szName, 31);
switch(random_num(1,211))
{
case 1..10:{ // Deagle
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, "weapon_deagle", id), 1); 
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 wylosowal^x04 [Deagle]", szName);
emit_sound(id, CHAN_ITEM, gszRisa2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych