Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Doswiadczenie za zadanie obrazen

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 06.03.2014 18:17

Witam mam na serwerze klase posiadajaca tzn umiejetnosc specjalna. Problem w tym, ze nie dostaje ona doswiadczenia za zadane obrazenia. Obrazenia mam przypisane w ten sposob:

public primary_attack(id)
{
	set_wpnanim(id, ANIM_FIRE)
	entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{ -1.5, 0.0, 0.0 })
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, snd_hit[random_num(0, sizeof snd_hit - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

	static iTarget, iBody, iEndOrigin[3], iStartOrigin[3]
	get_user_origin(id, iStartOrigin, 1) 
	get_user_origin(id, iEndOrigin, 3)
	fire_effects(iStartOrigin, iEndOrigin)
	get_user_aiming(id, iTarget, iBody)
	
	new iEnt = create_entity("info_target")
	
	static Float:flOrigin[3]
	IVecFVec(iEndOrigin, flOrigin)
	entity_set_origin(iEnt, flOrigin)
	remove_entity(iEnt)
	new team = get_user_team(iTarget);
	
	if(is_user_alive(iTarget))
	{	
		if(HITSD > 0.0)
		{
			static Float:flVelocity[3]
			get_user_velocity(iTarget, flVelocity)
			xs_vec_mul_scalar(flVelocity, HITSD, flVelocity)
			set_user_velocity(iTarget, flVelocity)	
		}
		
		if(get_user_team(id) != team)
		{
			new iHp = pev(iTarget, pev_health)
			new Float:iDamage, iBloodScale
			if(iBody != HIT_HEAD)
			{
				iDamage = DAMAGE
				iBloodScale = 10
			}
			else
			{
				iDamage = DAMAGE*DAMAGE_MULTI
				iBloodScale = 25
			}
			if(iHp > iDamage)
			{
				make_blood(iTarget, iBloodScale)
				set_pev(iTarget, pev_health, iHp-iDamage)
				damage_effects(iTarget)
			}
			else if(iHp <= iDamage)
			{
				ExecuteHamB(Ham_Killed, iTarget, id, 2)
			}
		}
	}
	else
	{
		emit_sound(id, CHAN_WEAPON, snd_hit[random_num(0, sizeof snd_hit - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	}
}

Jak to moge naprawic?


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych