Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Komunikat dźwiękowy po wybraniu drużyny


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ciemny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 30.07.2009 09:04

Witam,
Potrzebuję pluginu, który odtwarzał by plik dźwiękowy (najlepiej, choć niekoniecznie mp3) zaraz po tym jak gracz wybierze drużynę. W sumie nie musi być to dokładnie ten moment, chodzi mi o to aby każdy gracz (najlepiej tylko raz) usłyszał ten dźwięk.
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.07.2009 09:13

Za każdym razem jak ktoś wchodzi to wszyscy słyszą?
  • +
  • -
  • 0

#3 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 30.07.2009 09:14

Nie, słyszeć powinien tylko gracz który wchodzi na serwer.
  • +
  • -
  • 0

#4 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.07.2009 09:23

Spróbuj:
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
	register_plugin("Joinsound", "1.0", "naven")
}
public client_putinserver(id){
	client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/nazwa.mp3")
}

  • +
  • -
  • 0

#5 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 30.07.2009 09:36

Niestety nie działa, nie odtwarza dźwięku. (podmieniłem adres do pliku)
  • +
  • -
  • 0

#6 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.07.2009 09:47

oj, zapomniałem o precache:
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
	register_plugin("Joinsound", "1.0", "naven")
}
public client_putinserver(id){
	client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/nazwa.mp3")
}
public plugin_precache(){
	precache_sound("misc/nazwa.mp3")
}

  • +
  • -
  • 0

#7 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 30.07.2009 10:03

Plik się pobiera ale nie odtwarza. Wnioskując z kodu powinien się odtworzyć w chwili wyświetlenia planszy motd, tak?
  • +
  • -
  • 0

#8 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.07.2009 10:10

Chyba wiem dlaczego, pewnie nie można użyć client_cmd przed jakimś poziomem, nie wiem tylko którym
  • +
  • -
  • 0

#9 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 30.07.2009 10:11

Pluginów do amxx nie piszę i powiem ci szczerze, że nie mam pojęcia o czym mówisz :P więc zadam pytanie: Da się to naprawić?


Edit.
Miczu napisał poradnik o eventach, był tam jeden "zmiana teamu", oto kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
    register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public team_assign()
{
    static old_team[33]
    new tid
    new id = read_data(1)
    new Team[32]
    read_data(2,Team,31)    //UNASSIGNED
                //TERRORIST
                //CT
                //SPECTATOR
    if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
    else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
    else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
    else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3
   
    if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE    //jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event
   
    old_team[id] = tid                //zapisujemy nowy team
   
    /*code
   
    //koniec code */
    return PLUGIN_CONTINUE         // skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac
}

Może dało by się to wykorzystać bo jeżeli dobrze zrozumiałem powinno zadziałać także przy dołączaniu do teamu.
  • +
  • -
  • 0

#10 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 30.07.2009 13:23

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Nowy Plugin"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Sn!ff3r"



new joined[33]

static const sound[] = "sound/misc/siema.mp3"



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_event("TeamInfo","join_team","a","2=TERRORIST","2=CT")

	// Add your code here...

}



public plugin_precache()

	precache_generic(sound)

	

public client_disconnect(id)

	joined[id] = 0



public join_team()

{		

	// pobrano z cs-puchatek.pl

	new id = read_data(1)

		

	joined[id]++

	

	if(joined[id] != 2) // check for first join

		return PLUGIN_CONTINUE	

	

	client_cmd(id, "mp3 play %s", sound)

	

	return PLUGIN_CONTINUE

}


#11 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 30.07.2009 13:30

Seba jesteś wielki, naven ty też.
Obaj macie po pomógł.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych