Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Komunikat dźwiękowy po wybraniu drużyny
Temat rozp. ciemny, 30.07.2009 09:04
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.07.2009 09:04
Witam,
Potrzebuję pluginu, który odtwarzał by plik dźwiękowy (najlepiej, choć niekoniecznie mp3) zaraz po tym jak gracz wybierze drużynę. W sumie nie musi być to dokładnie ten moment, chodzi mi o to aby każdy gracz (najlepiej tylko raz) usłyszał ten dźwięk.
Potrzebuję pluginu, który odtwarzał by plik dźwiękowy (najlepiej, choć niekoniecznie mp3) zaraz po tym jak gracz wybierze drużynę. W sumie nie musi być to dokładnie ten moment, chodzi mi o to aby każdy gracz (najlepiej tylko raz) usłyszał ten dźwięk.
#2
Napisano 30.07.2009 09:13
Za każdym razem jak ktoś wchodzi to wszyscy słyszą?
#3
Napisano 30.07.2009 09:14
Nie, słyszeć powinien tylko gracz który wchodzi na serwer.
#4
Napisano 30.07.2009 09:23
Spróbuj:
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
register_plugin("Joinsound", "1.0", "naven")
}
public client_putinserver(id){
client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/nazwa.mp3")
}
#5
Napisano 30.07.2009 09:36
Niestety nie działa, nie odtwarza dźwięku. (podmieniłem adres do pliku)
#6
Napisano 30.07.2009 09:47
oj, zapomniałem o precache:
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
register_plugin("Joinsound", "1.0", "naven")
}
public client_putinserver(id){
client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/nazwa.mp3")
}
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/nazwa.mp3")
}
#7
Napisano 30.07.2009 10:03
Plik się pobiera ale nie odtwarza. Wnioskując z kodu powinien się odtworzyć w chwili wyświetlenia planszy motd, tak?
#8
Napisano 30.07.2009 10:10
Chyba wiem dlaczego, pewnie nie można użyć client_cmd przed jakimś poziomem, nie wiem tylko którym
#9
Napisano 30.07.2009 10:11
Pluginów do amxx nie piszę i powiem ci szczerze, że nie mam pojęcia o czym mówisz
więc zadam pytanie: Da się to naprawić?
Edit.
Miczu napisał poradnik o eventach, był tam jeden "zmiana teamu", oto kod:
Może dało by się to wykorzystać bo jeżeli dobrze zrozumiałem powinno zadziałać także przy dołączaniu do teamu.
Edit.
Miczu napisał poradnik o eventach, był tam jeden "zmiana teamu", oto kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
public team_assign()
{
static old_team[33]
new tid
new id = read_data(1)
new Team[32]
read_data(2,Team,31) //UNASSIGNED
//TERRORIST
//CT
//SPECTATOR
if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3
if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE //jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event
old_team[id] = tid //zapisujemy nowy team
/*code
//koniec code */
return PLUGIN_CONTINUE // skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac
}Może dało by się to wykorzystać bo jeżeli dobrze zrozumiałem powinno zadziałać także przy dołączaniu do teamu.
#10
Napisano 30.07.2009 13:23
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new joined[33]
static const sound[] = "sound/misc/siema.mp3"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TeamInfo","join_team","a","2=TERRORIST","2=CT")
// Add your code here...
}
public plugin_precache()
precache_generic(sound)
public client_disconnect(id)
joined[id] = 0
public join_team()
{
// pobrano z cs-puchatek.pl
new id = read_data(1)
joined[id]++
if(joined[id] != 2) // check for first join
return PLUGIN_CONTINUE
client_cmd(id, "mp3 play %s", sound)
return PLUGIN_CONTINUE
}
#11
Napisano 30.07.2009 13:30
Seba jesteś wielki, naven ty też.
Obaj macie po pomógł.
Obaj macie po pomógł.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








