Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zbugowany VIP, prośba o pomoc!


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Trudne sprawy:)

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 03.03.2014 20:29

Witam!!

Chciałbym spytać was wszystkich, dlaczego vip się buguje. Chodzi mi głównie o to, że wpisując komendę, /vips wszyscy mają vipa lub każdy ma podwójnie. Czym jest to spowodowane i oczywiście VIP dawał podwójne statystyki, tj. Zdrowie, Inteligencja, Kondycja, Wytrzymałość. Nie będę więcej pisał. Jeżeli ktoś znajdzie błąd to proszę o skompilowane pliki od razu. Tak już to na marginesie mówię :)

 

 

Oto .sma VIP'a:

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define fm_get_user_money(%1) get_pdata_int(%1, MONEY_F)
#define THE_VIP ADMIN_LEVEL_H

#define SCOREATTRIB_VIP (1 << 2)
#define SCOREATTRIB_DEAD (1 << 0)
#define MONEY_F 115

new cod_vexp, cod_vmoney, cod_vkillhp, cod_vgranaty, cod_vhsxp, cod_vhshp, cod_vhsmoney, cod_vinfo;
new cod_vwyt, cod_vint, cod_vkon, cod_vhp;
new g_MsgScoreAttrib = 0;
new nick_gracza[32]

stock fm_set_user_money(index, money, flash = 1)
{
    set_pdata_int(index, MONEY_F, money)
    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("Money"), _, index);
    write_long(money);
    write_byte(flash ? 1 : 0);
    message_end();
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("ProCodVIP", "1.0", "0x?");
    g_MsgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib");
    register_message(g_MsgScoreAttrib, "messageScoreAttrib");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
   
   
    /*================CVARY======================*/
   
    //Dodatkowa ilosc doswiadczenia za zabicie innego gracza:
    cod_vexp = register_cvar("cod_vexp","6000");
    //Dodatkowa ilosc pieniedzy za zabicie innego gracza:
    cod_vmoney = register_cvar("cod_vmoney","200");
    //Dodatkowa ilosc zycia za zabicie innego gracza:
    cod_vkillhp = register_cvar("cod_vkillhp","30");
    //Dodatkowa kondycja gracza:
    cod_vkon = register_cvar("cod_vkon","50");
    //Dodatkowa inteligecja gracza:
    cod_vint = register_cvar("cod_vint","50");
    //Dodatkowa wytrzymalosc gracza:
    cod_vwyt = register_cvar("cod_vwyt","50");
    //Dodatkowe zycie gracza:
    cod_vhp = register_cvar("cod_vhp","50");
    //VIP ma dostawac wszystkie granaty w ilosci 2 (2he, 2flash, 2smoke) 0nie 1tak
    cod_vgranaty = register_cvar("cod_vgranaty","1");
    //Dodatkowa ilosc doswiadczenia za zabicie innego gracza headshootem:
    cod_vhsxp = register_cvar("cod_vhsxp","6500");
    //Dodatkowa ilosc zycia za zabicie innego gracza headshootem:
    cod_vhshp = register_cvar("cod_vhshp","250");
    //Dodatkowa ilosc kasy za zabicie innego gracza headshootem:
    cod_vhsmoney = register_cvar("cod_vhsmoney","35");
    //Informacja (Na serwer wszedl VIP (nick) ) przy wejsciu gracza, 0nie 1tak
    cod_vinfo = register_cvar("cod_vinfo","1");
   
    /*==============KONIEC CVARÓW===============*/
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id){
   
    if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & THE_VIP)
    {
        new granaty = get_pcvar_num(cod_vgranaty)       
        if (granaty == 1)
        {
            cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
            cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
            cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
            cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2);
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2);
        }
        new hp = get_pcvar_num(cod_vhp);
        new bonus = cod_get_user_health(id, 0, 0, 1);
        if(is_user_alive(id) && bonus < hp)
        {
            cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)+ get_pcvar_num(cod_vhp));
            cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id) + get_pcvar_num(cod_vkon));
            cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id) + get_pcvar_num(cod_vint));
            cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id) + get_pcvar_num(cod_vwyt));
        }   
    }
}
public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{    
    if (is_user_alive(killer) && (get_user_flags(killer) & THE_VIP))
    {       
        if(hitplace == HIT_HEAD)
        {
            new hs_xp = get_pcvar_num(cod_vhsxp)
            new hs_hp = get_pcvar_num(cod_vhshp)
            new hs_money = get_pcvar_num(cod_vhsmoney)
            cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + hs_xp);
            fm_set_user_money(killer, fm_get_user_money(killer) + hs_money, 1)
            set_user_health(killer, get_user_health(killer) + hs_hp);
            new sync = CreateHudSyncObj();
            set_hudmessage(255, 212, 0, 0.53, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
            ShowSyncHudMsg(killer, sync, "VIP: ZA HS DOSTALES +%i XP", hs_xp);
        }   
        else
        {   
            cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + get_pcvar_num(cod_vexp));   
            fm_set_user_money(killer, fm_get_user_money(killer) + get_pcvar_num(cod_vmoney), 1);
            set_user_health(killer, get_user_health(killer) + get_pcvar_num(cod_vkillhp));
               
            new add_exp = get_pcvar_num(cod_vexp);
            new sync = CreateHudSyncObj();
            set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
            ShowSyncHudMsg(killer, sync, "VIP: ZA KILL DOSTALES +%i XP", add_exp);
        }
    }
   
}
public client_disconnect(id)
{
    new info_vip_con = get_pcvar_num(cod_vinfo)
    if(info_vip_con == 1)
    {
        if (get_user_flags(id) & THE_VIP)
        {
            get_user_name(id, nick_gracza, 32);
            set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.28, 0, 6.0, 12.0)
            show_hudmessage(0, "Serwer opuscil wlasnie nasz VIP (%s)", nick_gracza)
        }}
}
public client_authorized(id)
{
    new info_vip_con = get_pcvar_num(cod_vinfo)   
    if(info_vip_con == 1)
    {
        if (get_user_flags(id) & THE_VIP)
        {
            get_user_name(id, nick_gracza, 32);
            set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.28, 0, 6.0, 12.0)
            show_hudmessage(0, "Na serwer wchodzi VIP! (%s)", nick_gracza);}}
        }
public messageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{  
    new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
       
    if(is_user_connected(iPlayer) && (get_user_flags(iPlayer) & THE_VIP))  
    set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
       
}       
/* ======================== SPRÓBUJ k**wa SKOPIOWAĆ! ===================================== */
/* ======================== CREATED BY 0x.! mix OFF! ===================================== */
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  • *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

ZAPRASZAM NA MÓJ SERVER PODKARPACKI <3

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych