←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Obciążenie serwera (Segmentation Fault)

  • +
  • -
BartoszOsw - zdjęcie BartoszOsw 12.03.2014

Sosna A co ma odblokowany moduł. Myślę że czy odblokowany czy nie to nic nie zmienia. Bo ja zawsze ; średniki usuwam i włączam wszystkie moduły.
Odpowiedz

  • +
  • -
Sosna - zdjęcie Sosna 14.03.2014

Chodzi mi o błąd z bansem zablokuj moduł sql..

Odpowiedz

  • +
  • -
BartoszOsw - zdjęcie BartoszOsw 15.03.2014

Sosna Chyba MySQL :)
Odpowiedz

  • +
  • -
BartoszOsw - zdjęcie BartoszOsw 15.03.2014

Nie mogę edytować wcześniejszego postu. Dodaje tutaj logi z konsoli podczas crashu

 

http://wklej.to/XLNwE

Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 15.03.2014

 

 

Bo ja zawsze ; średniki usuwam i włączam wszystkie moduły. 

Kompletna glupota, laduja sie nawet gdy nie sa potrzebne.

Odpowiedz

  • +
  • -
BartoszOsw - zdjęcie BartoszOsw 17.03.2014

Powiem że już nie wiem jak to naprawić

Odpowiedz

  • +
  • -
dredek - zdjęcie dredek 17.03.2014

Aktualizacja HLDS na najnowszą wersje to samo amxmodmenu na 1.8.2 oraz dproto...

To powinno pomóc bynajmniej mi pomogło :_)

Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 17.03.2014

 

To powinno pomóc bynajmniej mi pomogło :_)

 

Skoro to Ci nie pomogło to czemu polecasz? 

Odpowiedz

  • +
  • -
BartoszOsw - zdjęcie BartoszOsw 17.03.2014

 

Aktualizacja HLDS na najnowszą wersje to samo amxmodmenu na 1.8.2 oraz dproto...
To powinno pomóc bynajmniej mi pomogło :_)

 

Już dawno to zrobiłem i nic dalej robi się tak jak robiło.
Odpowiedz

Aemiksowy - zdjęcie Aemiksowy 18.03.2014

Nowy HLDS raczej pogorszyłby sprawę, ponieważ wiele jednak rzeczy jest niekompatybilnych lub wymaga napisania od nowa. 

 

W niedzielę doszedłem do zaskakującego odkrycia na serwerze COD. Jeżeli mamy perk, który daje graczowi nieśmiertelność (set_user_godmode) i tym samym jakaś klasa wybucha wokół siebie ludzi, którzy mają właśnie włączoną nieśmiertelność, wywala błąd FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity. Rozwiązaniem tego, było w tym kodze:

public DeathMsg(){
	new id = read_data(2);

	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<=2;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 150.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i<=numfound; i++){	
		new pid = entlist[i];

		if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
			cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

zmienić if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) na if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || get_user_godmode(pid))

 

Wniosek? Nawet taka pierdoła mogła spowodować crash serwera i trzeba uważnie sprawdzić kod: dynamitu, miny i rakiety, a także inne perki, bo być może one ze sobą kolidują i powstaje przeciążenie serwera. Innego racjonalnego wytłumaczenia nie ma.


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 18.03.2014 12:20
Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 18.03.2014

 

Wniosek? Nawet taka pierdoła mogła spowodować crash serwera i trzeba uważnie sprawdzić kod: dynamitu, miny i rakiety, a także inne perki, bo być może one ze sobą kolidują i powstaje przeciążenie serwera. Innego racjonalnego wytłumaczenia nie ma.

 

Tylko ze nie o tego typu bledzie rozmawiamy w tym temacie.

Odpowiedz

Aemiksowy - zdjęcie Aemiksowy 19.03.2014

To prawda, ale doszedłem do meritum, że dynamity, miny i rakiety mogą powodować przeciążenie, co w konsekwencji doprowadzi do segmentation fault. Temu należy się przyjrzeć.

Odpowiedz

  • +
  • -
BartoszOsw - zdjęcie BartoszOsw 22.03.2014

Są jakieś pomysły co zrobić?
Odpowiedz

1337 - zdjęcie 1337 22.03.2014

Pomysłów dostałeś już tysiąc, ale skoro nie możesz poświecić dnia by wszystko zdiagnozować to cierp i trać graczy.

Sebul już Ci pisal ja Ci pisałem nie wiem po co dalej chcesz drążyć temat niczego nie sprawdzasz, chcesz same nowinki co to może być, jakbyś czekał aż samo się naprawi ...

Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 25.03.2014

Zadanie ktore masz przed soba jest dosc trudne do rozwiazania i wymaga mocno analitycznego myslenia. Wszytskie pady serwera sa ze soba powiazane, wiec musisz sie dokladnie przygladac serwerowi i przeanalizowac co maja ze soba wspolnego. Musisz miec na uwadze ze crashe moze powodowac jeden plugin badz dziesiec.

Odpowiedz