←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę o klasę Ninja

  • +
  • -
bas - zdjęcie bas 28.02.2014

Proszę o klasę Ninja

 

Zdrowie:0

Kondycja:150

Wytrzymałość:10

Inteligencja:10

 

Opis:Ma 1/1 Z noża (PPM) , ma 50% niewidzialności , szybki ,

Odpowiedz

PkZc - zdjęcie PkZc 28.02.2014

Ile szybkości?? I jak zdrowia 0? :o

Odpowiedz

  • +
  • -
bas - zdjęcie bas 28.02.2014

masz napisane zdrowie daj 20

Odpowiedz

  • +
  • -
trilex - zdjęcie trilex 28.02.2014

Zdrowie: 0 = 100 hp

Zdrowie np. 10 = 110 hp

Odpowiedz

  • +
  • -
bas - zdjęcie bas 28.02.2014

wiem

Odpowiedz

Sh4dy - zdjęcie Sh4dy 28.02.2014

ŁAP.

Widzialność 255 polowa z tego wychodzi 127 wiec dałem Ci na 125.(mniejsza połowa.)

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Ma 1/1 Z noża (PPM) , ma 50% niewidzialności , szybki ,";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
 
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
bas - zdjęcie bas 01.03.2014

nie działa 1/1 i niewidzialność

Odpowiedz

  • +
  • -
hilp - zdjęcie hilp 01.03.2014

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), zmniejszona widocznosc, szybki.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Tu kodzik :D
Odpowiedz

  • +
  • -
bas - zdjęcie bas 01.03.2014

Nie działa 1/1 i niewidka

Odpowiedz

  • +
  • -
hilp - zdjęcie hilp 01.03.2014

Nie działa 1/1 i niewidka

?

 

Łap. Musi działać.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
bas - zdjęcie bas 01.03.2014

nie mogę pobrać

Odpowiedz

  • +
  • -
bas - zdjęcie bas 01.03.2014

Nie działa 1/1 i niewidka

?

 

Łap. Musi działać.

 

 

Nie mogę pobrać

Odpowiedz

  • +
  • -
hilp - zdjęcie hilp 01.03.2014

Kod .sma da się pobrać. Pliku amxx nie da rady, nie wiem czemu. Pobierz kod i sam sobie skompiluj, tu na stronie.
Odpowiedz

  • +
  • -
bas - zdjęcie bas 02.03.2014

ok

 

Odpowiedz

  • +
  • -
bas - zdjęcie bas 02.03.2014

Kod .sma da się pobrać. Pliku amxx nie da rady, nie wiem czemu. Pobierz kod i sam sobie skompiluj, tu na stronie.

nie działa zle zrobiłeś klase 

Odpowiedz

  • +
  • -
hilp - zdjęcie hilp 02.03.2014

Kod jest na pewno dobry.
Odpowiedz