Proszę o klasę Ninja
bas
28.02.2014
Proszę o klasę Ninja
Zdrowie:0
Kondycja:150
Wytrzymałość:10
Inteligencja:10
Opis:Ma 1/1 Z noża (PPM) , ma 50% niewidzialności , szybki ,
Sh4dy
28.02.2014
ŁAP.
Widzialność 255 polowa z tego wychodzi 127 wiec dałem Ci na 125.(mniejsza połowa.)
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <engine>#include <hamsandwich>#include <cstrike>#include <fakemeta>new const nazwa[] = "Ninja";new const opis[] = "Ma 1/1 Z noża (PPM) , ma 50% niewidzialności , szybki ,";new const bronie = 0;new const zdrowie = 0;new const kondycja = 150;new const inteligencja = 10;new const wytrzymalosc = 10;new ostatnio_prawym[33];new ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");}public cod_class_enabled(id){set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);ma_klase[id] = true;}public cod_class_disabled(id){set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);ma_klase[id] = false;}public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker){if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]){cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));return HAM_HANDLED;}return HAM_IGNORED;}public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent){new id = pev(ent, pev_owner);ostatnio_prawym[id] = 1;}public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent){new id = pev(ent, pev_owner);ostatnio_prawym[id] = 0;}
hilp
01.03.2014
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), zmniejszona widocznosc, szybki.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Tu kodzik
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), zmniejszona widocznosc, szybki.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Tu kodzik

hilp
01.03.2014
Kod .sma da się pobrać. Pliku amxx nie da rady, nie wiem czemu. Pobierz kod i sam sobie skompiluj, tu na stronie.
bas
02.03.2014
Kod .sma da się pobrać. Pliku amxx nie da rady, nie wiem czemu. Pobierz kod i sam sobie skompiluj, tu na stronie.
nie działa zle zrobiłeś klase