Witam!
Mam przerobione klasy, żeby można je było kupić za monety. Korzystałem z tego http://amxx.pl/topic...as-i-perki-vip/, ale jak to teraz przerobić żeby te klasy po kupnie zostały na zawsze ?
Za pomoc się odwdzięczę
.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.02.2014 16:59
Witam!
Mam przerobione klasy, żeby można je było kupić za monety. Korzystałem z tego http://amxx.pl/topic...as-i-perki-vip/, ale jak to teraz przerobić żeby te klasy po kupnie zostały na zawsze ?
Za pomoc się odwdzięczę
.
Napisano 27.02.2014 18:03
hmm tak raczej się nie da ale chyba że zrobisz wpis do users.ini.
ale najprostszym sposobem będzie jak zamiast cod_class_enabled(id) dasz to
public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC);
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
ponieważ to będzie sprawdzało ile gracz ma monet a jeśli będziesz miał i
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
to będzie sprawdzało monety i zabierało je.
Silnik
Modyfikacja silnika pod klasy zależne od drużyny.Napisany przez Arki, 21.02.2025 |
|
|
|||
Silnik
Dodanie frakcji do klas od poziomuNapisany przez Lakrouss, 28.01.2025 |
|
|
|||
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 |
|
|
|||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych