Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Kupno klas za monety. Pomoże ktoś?

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Qazz

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Woj.Mazowieckie
Offline

Napisano 27.02.2014 16:59

Witam!

 

Mam przerobione klasy, żeby można je było kupić za monety. Korzystałem z tego http://amxx.pl/topic...as-i-perki-vip/, ale jak to teraz przerobić żeby te klasy po kupnie zostały na zawsze ?

Za pomoc się odwdzięczę :).



#2 TrackerUI

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2014 18:03

hmm tak raczej się nie da ale chyba że zrobisz wpis do users.ini.

 

ale najprostszym sposobem będzie jak zamiast cod_class_enabled(id) dasz to

public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", ILOSC);
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}

ponieważ to będzie sprawdzało ile gracz ma monet a jeśli będziesz miał i

 

cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);

 

to będzie sprawdzało monety i zabierało je. 

 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych