Witam. Zrobilem klase Hitman, która miała być odporna na HS. Mam już w niej wgrany ten "odpornosc na HS" ale jak się okazało nie działa. Przesyłam .sma
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_ELITE (1<<5) new const nazwa[] = "[Premium]Hitman"; new const opis[] = "mniejsza grawitacja, mniejsza widocznosc, odpornosc na HS, 1/5 z elites"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[[Premium]Hitman] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace) { if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD) return FMRES_IGNORED; new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit); if(!is_user_connected(iHit)) return FMRES_IGNORED; if(!ma_klase[iHit]) return FMRES_IGNORED; set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8); return FMRES_IGNORED; }
Pomóżcie proszę