Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o dodanie do klasy odporny na HS

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Havas

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 27.02.2014 11:50

Witam. Zrobilem klase Hitman, która miała być odporna na HS. Mam już w niej wgrany ten "odpornosc na HS" ale jak się okazało nie działa. Przesyłam .sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_ELITE (1<<5)
        
new const nazwa[]   = "[Premium]Hitman";
new const opis[]    = "mniejsza grawitacja, mniejsza widocznosc, odpornosc na HS, 1/5 z elites";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Premium]Hitman] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;



	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;



	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	

	return HAM_IGNORED;

}
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)

{  

	if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)

		return FMRES_IGNORED;

	

	new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);



	if(!is_user_connected(iHit))

		return FMRES_IGNORED;

	if(!ma_klase[iHit])

		return FMRES_IGNORED;

	

	set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);



	return FMRES_IGNORED;

}

Pomóżcie proszę  :(


  • +
  • -
  • 0

#2 Havas

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 27.02.2014 15:22

Wielkie dzięki! Tego brakowało teraz działa!! + dla ciebie  :lol:  :lol:


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych