Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

Losowanie graczy z teamow

naprawienie

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.02.2014 19:21

Witam.

Napisałem taki plugin na losowanie graczy z teamu. Działa, ale nie do końca.

Czasem w motd wyświetli się skład 1 -- 3 nicki a skład 2 -- 6 nicki.

W czym leży problem?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new nazwy_graczy1team[33][33], nazwy_graczy2team[33][33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("losuj", "1.0", "sda");
	
	register_concmd("losuj", "losuj")
	register_clcmd("say /teams", "pokazwynik")
}

public losuj ()
{
	client_print(0, print_center, "TRWA LOSOWANIE. Wpisz /teams")
	
	for(new i = 0; i <= get_playersnum(); i++)
	{
		new maxteam1 = get_playersnum() / 2,
		maxteam2 = get_playersnum() - maxteam1,
		bool:czypierwszy, team1count = 0, team2count = 0;
		
		if(random_num(1, 2) == 1)
			czypierwszy = true
		else
			czypierwszy = false
		
		if(is_user_connected(i) && czypierwszy && team1count <= maxteam1)
		{
                  if(team1count > maxteam1) break;
			++team1count
			get_user_name(i, nazwy_graczy1team[i], 32)
		}
		else if(is_user_connected(i) && !czypierwszy && team2count <= maxteam2)
		{
                  if(team2count > maxteam2) break;
			++team2count
			get_user_name(i, nazwy_graczy2team[i], 32)
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public pokazwynik(id)
{
	new motd[1024], len = 0
	
	len += formatex(motd[len], sizeof motd - 1 - len, "<body bgcolor=#000000><font color=#33CCFF><b>Sklad 1:<font color =#FF0505><br>")
	
	for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
	{
		if(!equal(nazwy_graczy1team[i], ""))
			len += formatex(motd[len], sizeof motd - 1 - len, "%s<br>", nazwy_graczy1team[i])
	}
	len += formatex(motd[len], sizeof motd - 1 - len, "<br><font color=#33CCFF>Sklad 2:<font color =#FF0505><br>")
	
	for(new x = 1; x <= get_playersnum(); x++)
	{
		if(!equal(nazwy_graczy2team[x], ""))
			len += formatex(motd[len], sizeof motd - 1 - len, "%s<br>", nazwy_graczy2team[x])
	}
	
	len += formatex(motd[len], sizeof motd - 1 - len, "</b>")
	
	show_motd(id, motd, "Sklady")
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych