Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Dodałem do Hud HP i czas do końca mapy, nie działa jak powinno :(

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Wilgotny

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 25.02.2014 16:19

Siemka otóż, dodałem do hud'a na serwerze hp i czas do końca mapy korzystając z poradników

na hp: http://amxx.pl/topic/62492-hp-w-hud/

na czas: http://amxx.pl/topic...nca-mapy-w-hud/

 

i wychodzi na to, że oba te kody mają tą samą część a mianowicie HP : %d^nCzas do konca mapy : %d:%d"

 

i jak zostawie to tak jak jest to na serwerze wygląda to tak:

Twoje HP :  tutaj pokazuje minuty do końca mapy

Czas do konca mapy :  sekundy  :hp

 

 

tutaj kod, i można jakoś to inaczej zrobić, żeby działało ?

new timeleft = get_timeleft();
new hp = get_user_health(id);


set_hudmessage(71, 4, 81, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 4);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum : Omg-Shot.pl^nTwoja Klasa : %s^nTwoj Exp : %i / %i^nTwoj Lvl : %i^nTwoj Perk : %s^nTwoje HP : %d^nCzas do konca mapy : %d:%d", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, timeleft / 60, timeleft % 60);


return PLUGIN_CONTINUE;
} 

proszę o pomoc :)

 
 

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych