Witam, otóż posiadam paczkę cod moda z tego forum są tam 3 frakcje Klasy Piechota, Klasy Konnica i Klasy Marynarka chce dodać jeszcze frakcje Klasy Premium i dodać 4-5 klasy premium postępuję według wskazówek dodaje to do sma "cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");" pogrubiłem i zmieniłem czcionkę linijki którą dodaje do sma i kiedy komplikuje dana klasę wyskakuje błąd oto sma:
to jest ta linijka : "cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");"
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Hitman (Super Premium)";
new const opis[] = "Dostaje M4 oraz 90 wiecej dmg, moze wykonac 3 skoki w powietrzu.na nożu. 70/255";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 30;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
"cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");"
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) //Flaga
{
client_print(id, print_chat, "[Hitman (Super Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_M4A1)
{
damage+=90;
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik panko1234 edytował ten post 25.02.2014 15:15


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










