←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prosba o przerobienie klasy "Manekin"

  • +
  • -
MuszelBanana - zdjęcie MuszelBanana 25.02.2014

Siemka, jakis czas temu pewien uzytkownik umiescil tutaj prosbe o stworzenie klasy manekin,

czy ktos moze wie jak to przerobic, tak aby klasa nie otrzymywala dmg w klate??

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Manekin";
new const opis[]    = "Posiada Bezgłowie (niedostaje obrażen zadanych w głowe), 1/16 z famasa, 2 skoki.";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 200;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{	
	if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
		return FMRES_IGNORED;
		
	new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
	
	if(!is_user_connected(iHit))
		return FMRES_IGNORED;

	if(!ma_klase[iHit])
		return FMRES_IGNORED;
		
	set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_FAMAS && damage > 20.0 && random_num(1,16) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

Zazdrosny - zdjęcie Zazdrosny 25.02.2014

Takie prośby składamy tutaj: http://amxx.pl/forum...ikówklasperków/

Odpowiedz