Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z frakcjami w /klasy nie pokazuje opisu ostatniej klasy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 23.02.2014 18:05

Witam,

Dziś dodałem do silnika frakcje do opisów klas, i mam problem gdy wybieram opis klasy to nie pokazuje mi opisu ostatniej klasy jakieś sugestie odnośnie kodu?

public OpisKlasy(id)
{
new menu = menu_create("\y[OPIS] \wWybierz Frakcje:", "OpisKlasy_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
  if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previouss(frakcja_klas[i],i)){
   menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
  }
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public OpisKlasy_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

new menu2 = menu_create("\y[OPIS] \wWybierz Klase:", "OpisKlasy_Handle");

new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
  if(equali(data,frakcja_klas[i])){
   format(klasa, charsmax(klasa), "%s", nazwy_klas[i]);
   num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
   menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
  }
}

menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:is_in_previouss(frakcja[],from){
for(new i = from-1;i>=1;i--){
  if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
   return true;
  }
}
return false;
}
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item++ == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

item = str_to_num(data);

new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
  if((1<<i) & bronie_klasy[item])
  {
   new weaponname[22];
   get_weaponname(i, weaponname, 21);
   replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
   if(n > 1)
    add(bronie, charsmax(bronie), ",");
   add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
   n++;
  }
}

new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "CoD MoD^n\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item-1], inteligencja_klas[item-1], zdrowie_klas[item-1], wytrzymalosc_klas[item-1], kondycja_klas[item-1], bronie, opisy_klas[item-1], opisy_klas[item-1][79]);
show_menu(id, 1023, opis);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Heineken edytował ten post 23.02.2014 18:06


#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 26.02.2014 09:38

to

nazwy_klas[item-1], inteligencja_klas[item-1], zdrowie_klas[item-1], wytrzymalosc_klas[item-1], kondycja_klas[item-1], bronie, opisy_klas[item-1], opisy_klas[item-1][79]
na

nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Heineken

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 26.02.2014 10:49

to
 

nazwy_klas[item-1], inteligencja_klas[item-1], zdrowie_klas[item-1], wytrzymalosc_klas[item-1], kondycja_klas[item-1], bronie, opisy_klas[item-1], opisy_klas[item-1][79]
na

nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]

Też już tak próbowałem

format(opis, charsmax(opis), "CoD MoD^n\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);

Ale wtedy daje mi opis klasy 1 z klasy 2.

Czyli pierwsza jest snajper, a druga komandos do do snajpera daje opis komandosa, i też nie pokazuje opisu ostatniej klasy. Dlatego dałem "-1" :D, i wtedy mam niby wszystko ok tylko nie pokazuje opisu ostatniej klasy (Tak jak by jej nie było, wychodzi z menu po wybraniu ostatniej klasy.

 

Jakieś inne sugestie?


Użytkownik Heineken edytował ten post 26.02.2014 10:53






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych