Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pytanie jaki kod zastosować w /sklep'ie zeby po kupnie granata znikał on po wykorzystaniu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.02.2014 22:57

witam przerobiłem sobie pewien sklepik i dodałem kilka funkcji ale kod był stary i jak kupi granata to on co każda runde dochodzi od nowa a chce zeby już nie dochodził jak sie go wyrzuci/upści ..

 

sma w załaczniku 

 

a tu wycinek tego kodu co się kupuje granat

{
if(kasa >= flesh)
{
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
cs_set_user_money(id, kasa-flesh);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat oslepiajacy!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}

Załączone pliki


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#2 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 23.02.2014 12:23

moze ktos usunąć ten i posta i dodać do tematu 

znalazłem w dokumentacji coś co może pomóc ... ale nie wiem jak to scalić z sklepem .. > http://amxx.pl/dokum...cod_take_weapon


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#3 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 25.02.2014 21:52

dopisuje się do problemu/pytania.


Użytkownik Kuba22 edytował ten post 25.02.2014 21:55

  • +
  • -
  • 0

#4 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.02.2014 22:28

Sprawdź, ponieważ nie jestem pewny działania.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2014 21:53

TyrTrek
Zamiast:
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG)


Daj:
give_item(id, "weapon_hegrenade")

  • +
  • -
  • 0

#6 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 27.02.2014 22:14

give_item(id, "weapon_hegrenade")

 

Jeżeli ustawi tak, to po kupieniu granatów/granata od razu zostanie usunięty, ponieważ w silniku coda wszystko oprócz usp,glock i c4 jest zablokowane.

Lecz zawsze można odblokować np. wszystkie granaty co wiąże się z tym, że gracze będą mogli podnosić je jeżeli będą na mapach.


Użytkownik Kuba22 edytował ten post 27.02.2014 22:14

  • +
  • -
  • 0

#7 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.02.2014 06:26

Racja kuba, ale jeśli klasa początkowo posiada już granata w swoich umiejętnościach/atrybutach to go dostanie.
  • +
  • -
  • 0

#8 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 01.03.2014 00:45

dodać to give_item(id, "weapon_hegrenade") i w broniach dozolonych dodać granaty i będzie działać ::) jakby ktoś chciał to sprawdzone to jest bo testowałem 

więc do zamkniecia temat 


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#9 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 01.03.2014 13:35

Napisałem to wyżej. Widzę, że czytać ze zrozumieniem nie potrafisz.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych