Klasa ma miec ak-47, defa granaty
Zdrowie:150
Kondycja:100
Wytrzymałość:50
Inteligencja:0
+30dmg/lub im wiecej int tym wieksze dmg z ak, 2 apteczki, 4 jumps.
Chce model broni.Skina dodalem do pobrania po nizej
Dam + ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.02.2014 20:06
Klasa ma miec ak-47, defa granaty
Zdrowie:150
Kondycja:100
Wytrzymałość:50
Inteligencja:0
+30dmg/lub im wiecej int tym wieksze dmg z ak, 2 apteczki, 4 jumps.
Chce model broni.Skina dodalem do pobrania po nizej
Dam + ![]()
Napisano 22.02.2014 20:23
wgraj sobie ten folder z modelem i skompiluj plugin, powinno działać
Napisano 23.02.2014 10:05
A wiec tak model ak nie dziala i poprosilbyl o im wiecej inty tym wiecej dmg ![]()
Napisano 23.02.2014 19:00
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Akacz(SuperPremium)";
new const opis[] = "Posiada 30 procent(+int) wiecej obrazen z Ak47, 4 apteczki, 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new skoki[33];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sweeper");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_think("medkit", "Think_Apteczki");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("CurWeapon", "ev_curweapon", "be");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
precache_model("models/fire_madness/v_ak47.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 4 apteczki na runde!");
}
else
{
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}
public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
}
public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public ev_curweapon(id)
{
new model[25];
pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
if (equali(model, "models/v_ak47.mdl") && ma_klase[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fire_madness/v_ak47.mdl");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Teraz model będzie działał, i dodałem ci zależność dmg od int
Napisano 24.02.2014 14:04
Nie moge komplikowac. Czekam czekam az paseke ladowania zniknie i bez zadnych efektow ;/
Napisano 24.02.2014 14:05
Nie moge komplikowac. Czekam czekam az paseke ladowania zniknie i bez zadnych efektow ;/
Przepraszam ze 2 razy to samo ale mialem laga nie moja wina (problem z internetem)
Użytkownik I3ero edytował ten post 24.02.2014 14:13
Napisano 25.02.2014 18:46
Skorzystaj z tego kompilatora (www.amxx.pl/kompilator) , lokalnie jak chcesz skompilować to sprawdź czy masz wszystkie wymagane biblioteki... Plugin się kompiluje bez problemu
Użytkownik sweeper edytował ten post 25.02.2014 18:47
Napisano 26.02.2014 14:24 Najlepsza odpowiedź
Dziekujeee. ![]()
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych