Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosba o Akacz(SuperPremium)

klasa

Najlepsza odpowiedź I3ero, 26.02.2014 14:24

Dziekujeee. :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 I3ero

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Siary / Gorlice
Offline

Napisano 22.02.2014 20:06

Klasa ma miec ak-47, defa granaty

Zdrowie:150

Kondycja:100

Wytrzymałość:50

Inteligencja:0

+30dmg/lub im wiecej int tym wieksze dmg z ak, 2 apteczki, 4 jumps.

Chce model broni.Skina dodalem do pobrania po nizej

Dam + :D

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 sweeper

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:30
  • GG:
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.02.2014 20:23

wgraj sobie ten folder z modelem i skompiluj plugin, powinno działać

Załączone pliki

  • Załączony plik  akacz.rar   342,32 KB  92 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

#3 I3ero

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Siary / Gorlice
Offline

Napisano 23.02.2014 10:05

A wiec tak model ak nie dziala i poprosilbyl o im wiecej inty tym wiecej dmg :)


  • +
  • -
  • 0

#4 sweeper

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:30
  • GG:
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.02.2014 19:00

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new const nazwa[] = "Akacz(SuperPremium)";
new const opis[] = "Posiada 30 procent(+int) wiecej obrazen z Ak47, 4 apteczki, 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE; 
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new skoki[33];

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "sweeper");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	register_event("CurWeapon", "ev_curweapon", "be");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
	precache_model("models/fire_madness/v_ak47.mdl");
}

public client_disconnect(id)
{
	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 4 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public ev_curweapon(id)
{
	new model[25];
	pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
	if (equali(model, "models/v_ak47.mdl") && ma_klase[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fire_madness/v_ak47.mdl");
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 1.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Teraz model będzie działał, i dodałem ci zależność dmg od int


  • +
  • -
  • 1

#5 I3ero

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Siary / Gorlice
Offline

Napisano 24.02.2014 14:04

Nie moge komplikowac. Czekam czekam az paseke ladowania zniknie i bez zadnych efektow ;/


  • +
  • -
  • 0

#6 I3ero

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Siary / Gorlice
Offline

Napisano 24.02.2014 14:05

Nie moge komplikowac. Czekam czekam az paseke ladowania zniknie i bez zadnych efektow ;/

 

Przepraszam ze 2 razy to samo ale mialem laga nie moja wina (problem z internetem)


Użytkownik I3ero edytował ten post 24.02.2014 14:13

  • +
  • -
  • 0

#7 sweeper

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:30
  • GG:
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2014 18:46

Skorzystaj z tego kompilatora (www.amxx.pl/kompilator) , lokalnie jak chcesz skompilować to sprawdź czy masz wszystkie wymagane biblioteki... Plugin się kompiluje bez problemu


Użytkownik sweeper edytował ten post 25.02.2014 18:47

  • +
  • -
  • 1

#8 I3ero

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Siary / Gorlice
Offline

Napisano 26.02.2014 14:24   Najlepsza odpowiedź

Dziekujeee. :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych