Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prósba o dodanie do vipa komendy /vip


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Zinex

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 21.02.2014 22:00

Witam mam vipa na serwerze i wgralem plik vip.txt do cstrike gdy wpisuje /vip nic sie nie dzieje proszę o pomoc daje +++

A i prosilbym jeszcze o dodanie vipowi napisu Vip w tabeli score i usuniecie granatów

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], skoki[33];

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "6.1.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
	register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & read_flags("t")){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
		}
	}
}
public logevent_round_start(){
	g_FreezeTime=false;
}
public event_new_round(){
	g_FreezeTime=true;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
	if(!g_FreezeTime){
		set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*1.3);
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 1;
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	skoki[id]=1;
	set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

Użytkownik Zinex edytował ten post 21.02.2014 22:05

  • +
  • -
  • 0

#2 Zinex

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 21.02.2014 22:19

Pomózcie

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych