Pobranie i ustawienie wynikow druzyn.
Rivit
21.02.2014
Wynik druzyny (team score, liczba wygranych rund przez team).
Pobrac? Do zmiennej na przyklad.
Pobrac? Do zmiennej na przyklad.
glut
01.03.2014
do zmiennych
cały kod wygląda tak
new TerrorWins; new CounterWins;w plugin_init
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")na koniec
public t_win() { TerrorWins++ } public ct_win() { CounterWins++ }jeżeli chcesz pobrać to np.
cały kod wygląda tak
#include <amxmodx> new TerrorWins new CounterWins public plugin_init() { register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_clcmd("say /wynik","wynik") } public t_win() { TerrorWins++ } public ct_win() { CounterWins++ } public wynik(id) { client_print(id,print_chat,"Terrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins) client_print(id,print_chat,"Antyterrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins) }
glut
01.03.2014
sprawdź sobie
#include <amxmodx> new TerrorWins new CounterWins new opcja new ile_wpisane[33]; public plugin_init() { register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_clcmd("say /wynik","wynik") register_clcmd("say /daj","dodaj") register_clcmd("ile","pobierz"); } public t_win() { TerrorWins++ } public ct_win() { CounterWins++ } public wynik(id) { client_print(id,print_chat,"Terrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins) client_print(id,print_chat,"Antyterrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins) } public dodaj(id) { new menu = menu_create("Wybierz Team:","handler_dodaj") menu_additem(menu,"CT") menu_additem(menu,"TT") menu_display(id,menu,0); } public handler_dodaj(id,menu,item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } opcja = item + 1; return PLUGIN_CONTINUE; } public pobierz(id) { new text[192] read_argv(1,text,191) format(ile_wpisane, charsmax(ile_wpisane), "%s", text); dawaj(id) } public dawaj(id) { if(opcja == 1) { CounterWins += str_to_num(ile_wpisane) } if(opcja == 2) { TerrorWins += str_to_num(ile_wpisane) } }
sebul
01.03.2014
do zmiennych
new TerrorWins; new CounterWins;w plugin_initregister_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")na koniecpublic t_win() { TerrorWins++ } public ct_win() { CounterWins++ }jeżeli chcesz pobrać to np.
cały kod wygląda tak#include <amxmodx> new TerrorWins new CounterWins public plugin_init() { register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_clcmd("say /wynik","wynik") } public t_win() { TerrorWins++ } public ct_win() { CounterWins++ } public wynik(id) { client_print(id,print_chat,"Terrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins) client_print(id,print_chat,"Antyterrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins) }
(...)register_event("SendAudio", "round_win", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
(...)
public round_win() {
new param[9]; read_data(2, param, 8);
if(param[7] == 'c') ++CounterWins;
else if(param[7] == 't') ++TerrorWins;
}
Rivit
02.03.2014
Dobra. Ale czy ten kod zmieni także wynik teamów w tabeli wyników?
Może przez orpheu trzeba?
kyriuch
02.03.2014
https://wiki.alliedm...e_1_Game_Events +
http://amxx.pl/topic/1680-eventy/ +
write_string() +
write_short() +
chyba register_message() się przyda
Użytkownik kyriuch edytował ten post 02.03.2014 11:34