Witam,
stworzyłem HUD, który pokazuje info o graczu
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Postac : %s]^n[Doswiadczenie : %i]^n[Poziom : %i]", g_GameClasses[g_iClass[id]][ClassName], g_iEXP[id], g_iLevel[id]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Ale później zobaczyłem coś takiego:
public Gameplay_ForceHUD() { new players[32], pnum, id get_players(players, pnum, "a") for( new i; i<pnum; i++ ) { id = players[i] if(g_iClass[id] == CLASS_YODA || g_iClass[id] == CLASS_YODA_PLUS || g_iClass[id] == CLASS_OBIWAN || g_iClass[id] == CLASS_OBIWAN_PLUS || g_iClass[id] == CLASS_SIDIUS || g_iClass[id] == CLASS_SIDIUS_PLUS || g_iClass[id] == CLASS_VADER || g_iClass[id] == CLASS_VADER_PLUS) { set_hudmessage(0, 255, 255, 0.8, 0.8, 0, 6.0, 1.0) ShowSyncHudMsg(id, g_SyncObj, "Moc : %i / %i", g_iForce[id], GAME_FORCE_MAX) } } }
I tutaj także jest wyświetlana wiadomość w HUD, tylko już w innym publicu. Da się to jakoś połączyć, żeby nie kolidowało ze sobą na ekranie ?