Witam,
stworzyłem HUD, który pokazuje info o graczu
public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Postac : %s]^n[Doswiadczenie : %i]^n[Poziom : %i]", g_GameClasses[g_iClass[id]][ClassName], g_iEXP[id], g_iLevel[id]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Ale później zobaczyłem coś takiego:
public Gameplay_ForceHUD()
{
    new players[32], pnum, id
    get_players(players, pnum, "a")
    
    for( new i; i<pnum; i++ )
    {
        id = players[i]
        if(g_iClass[id] == CLASS_YODA || g_iClass[id] == CLASS_YODA_PLUS
        || g_iClass[id] == CLASS_OBIWAN || g_iClass[id] == CLASS_OBIWAN_PLUS
        || g_iClass[id] == CLASS_SIDIUS || g_iClass[id] == CLASS_SIDIUS_PLUS
        || g_iClass[id] == CLASS_VADER || g_iClass[id] == CLASS_VADER_PLUS)
        {
            set_hudmessage(0, 255, 255, 0.8, 0.8, 0, 6.0, 1.0)
            ShowSyncHudMsg(id, g_SyncObj, "Moc : %i / %i", g_iForce[id], GAME_FORCE_MAX)
        }
    }
}
I tutaj także jest wyświetlana wiadomość w HUD, tylko już w innym publicu. Da się to jakoś połączyć, żeby nie kolidowało ze sobą na ekranie ?


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
					


 
				
				
 Jeśli chcesz je ustawić blisko siebie, możesz próbować, ale wejdzie gracz z inną rozdzielczością w CSie i mu się to ro***bie...
 Jeśli chcesz je ustawić blisko siebie, możesz próbować, ale wejdzie gracz z inną rozdzielczością w CSie i mu się to ro***bie... 
					
					







