1 funkcje ktora potrzbuje to resppawn czyli poprastu odzycie
2 jak uzyc set taska zeby np dana komenda dzialal tylko 10 secund
3 ze jak ktos sie sam zebije w tt to sie wywaluje dana funkcja ale nie wywoluje sie gdy tt ktos zabije tylko gdy sie sam zabije np spadnie
4 jak mamy np konsole serwera hlds to jak wywalac zeby cos sie w tej konsoli napisalo przez plugin np amx_ban
albo jakies cvary
sory za ortografie ale pisalem to na szybko
za wszelką pomoc dam pomogł
z gory dziekuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 funkcje
Temat rozp. zurawa123, 26.07.2009 22:32
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.07.2009 22:32
#2
Napisano 26.07.2009 22:39
1.http://amxx.pl/topic... ... vt3265.htm
2.może
3. event DeathMsg wykorzystaj http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2177
4.register_concmd?
2.może
set_task(10.0, "stop") (...) public stop() return PLUGIN_HANDLEDWięcej tu: http://amxx.pl/topic... ... vt5758.htm
3. event DeathMsg wykorzystaj http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2177
4.register_concmd?
#3
Napisano 26.07.2009 22:41
1. http://amxx.pl/topic... ... vt3265.htm
2. http://amxx.pl/topic... ... vt5758.htm
Pewnie chodzi Ci o coś takiego
2. http://amxx.pl/topic... ... vt5758.htm
Pewnie chodzi Ci o coś takiego
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "No Kill TT" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage"); } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ client_print(this, print_chat, "%d %d - %d", idinflictor, idattacker, damagebits); if(get_user_team(this)==1 && idattacker == 0 && idinflictor == 0){ set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.1, 0,0.0, 5.0); show_hudmessage(this, "Chciales sie zabic? Nic z tego!"); SetHamParamFloat(4, 0.0); SetHamReturnInteger(0); return HAM_OVERRIDE; } return HAM_IGNORED; }4. log_amx("text"); lub console_print(0, "text");
#4
Napisano 26.07.2009 23:30
Dobra dzięki ale teraz mam kod
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <cstrike> public plugin_init() { register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_Rundy() { set_task(10.0,"DeathMsg", 0) } public DeathMsg() { set_task(3.0,"zalek", 0) } public zalek(id) { if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) dllfunc(DLLFunc_Think, id) if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) } }1 on nie dziala a chodzi w nim o to ze respi gracza przez pierwsze 10 secund rundy
#5
Napisano 27.07.2009 12:47
public Poczatek_Rundy() { new Players[32], playerCount; new id; get_players(Players, playerCount); for (new i=0; i<playerCount; i++){ id = Players[i]; set_task(10.0, "zalek",id); } } public DeathMsg() { set_task(3.0,"zalek", read_data(2)) } public zalek(id) { if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) dllfunc(DLLFunc_Think, id) if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych