Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

4 funkcje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 zurawa123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:98
  • Lokalizacja:Bydzia
Offline

Napisano 26.07.2009 22:32

1 funkcje ktora potrzbuje to resppawn czyli poprastu odzycie
2 jak uzyc set taska zeby np dana komenda dzialal tylko 10 secund
3 ze jak ktos sie sam zebije w tt to sie wywaluje dana funkcja ale nie wywoluje sie gdy tt ktos zabije tylko gdy sie sam zabije np spadnie
4 jak mamy np konsole serwera hlds to jak wywalac zeby cos sie w tej konsoli napisalo przez plugin np amx_ban
albo jakies cvary
sory za ortografie ale pisalem to na szybko
za wszelką pomoc dam pomogł
z gory dziekuje
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 26.07.2009 22:39

1.http://amxx.pl/topic... ... vt3265.htm
2.może
set_task(10.0, "stop")
(...)
public stop()
return PLUGIN_HANDLED
Więcej tu: http://amxx.pl/topic... ... vt5758.htm
3. event DeathMsg wykorzystaj http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2177
4.register_concmd?
  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 26.07.2009 22:41

1. http://amxx.pl/topic... ... vt3265.htm

2. http://amxx.pl/topic... ... vt5758.htm

Pewnie chodzi Ci o coś takiego
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "No Kill TT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage");
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	client_print(this, print_chat, "%d %d  - %d", idinflictor, idattacker, damagebits);
	if(get_user_team(this)==1 && idattacker == 0 && idinflictor == 0){
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.1, 0,0.0, 5.0);
		show_hudmessage(this, "Chciales sie zabic? Nic z tego!");
		SetHamParamFloat(4, 0.0);
		SetHamReturnInteger(0);
		return HAM_OVERRIDE;
	}
	return HAM_IGNORED;	
}
4. log_amx("text"); lub console_print(0, "text");
  • +
  • -
  • 0

#4 zurawa123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:98
  • Lokalizacja:Bydzia
Offline

Napisano 26.07.2009 23:30

Dobra dzięki ale teraz mam kod
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
    register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
public Poczatek_Rundy()
{
set_task(10.0,"DeathMsg", 0)
}

public DeathMsg()
{
set_task(3.0,"zalek", 0)
}
public zalek(id)
{     
    if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)         return;

    set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
    dllfunc(DLLFunc_Think, id)

     if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
     {
         dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
     }
}
1 on nie dziala a chodzi w nim o to ze respi gracza przez pierwsze 10 secund rundy
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.07.2009 12:47

public Poczatek_Rundy()

{

	new Players[32], playerCount;

	new id;

	get_players(Players, playerCount);

	for (new i=0; i<playerCount; i++){

		id = Players[i]; 

		set_task(10.0, "zalek",id);

	}



}



public DeathMsg()

{

	set_task(3.0,"zalek", read_data(2))

}

public zalek(id)

{     

    if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)         return;



    set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)

    dllfunc(DLLFunc_Think, id)



     if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)

     {

         dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)

     }

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych