1 funkcje ktora potrzbuje to resppawn czyli poprastu odzycie
2 jak uzyc set taska zeby np dana komenda dzialal tylko 10 secund
3 ze jak ktos sie sam zebije w tt to sie wywaluje dana funkcja ale nie wywoluje sie gdy tt ktos zabije tylko gdy sie sam zabije np spadnie
4 jak mamy np konsole serwera hlds to jak wywalac zeby cos sie w tej konsoli napisalo przez plugin np amx_ban
albo jakies cvary
sory za ortografie ale pisalem to na szybko
za wszelką pomoc dam pomogł
z gory dziekuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 funkcje
Temat rozp. zurawa123, 26.07.2009 22:32
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.07.2009 22:32
#2
Napisano 26.07.2009 22:39
1.http://amxx.pl/topic... ... vt3265.htm
2.może
3. event DeathMsg wykorzystaj http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2177
4.register_concmd?
2.może
set_task(10.0, "stop") (...) public stop() return PLUGIN_HANDLEDWięcej tu: http://amxx.pl/topic... ... vt5758.htm
3. event DeathMsg wykorzystaj http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2177
4.register_concmd?
#3
Napisano 26.07.2009 22:41
1. http://amxx.pl/topic... ... vt3265.htm
2. http://amxx.pl/topic... ... vt5758.htm
Pewnie chodzi Ci o coś takiego
2. http://amxx.pl/topic... ... vt5758.htm
Pewnie chodzi Ci o coś takiego
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "No Kill TT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage");
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
client_print(this, print_chat, "%d %d - %d", idinflictor, idattacker, damagebits);
if(get_user_team(this)==1 && idattacker == 0 && idinflictor == 0){
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.1, 0,0.0, 5.0);
show_hudmessage(this, "Chciales sie zabic? Nic z tego!");
SetHamParamFloat(4, 0.0);
SetHamReturnInteger(0);
return HAM_OVERRIDE;
}
return HAM_IGNORED;
}4. log_amx("text"); lub console_print(0, "text");
#4
Napisano 26.07.2009 23:30
Dobra dzięki ale teraz mam kod
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_Rundy()
{
set_task(10.0,"DeathMsg", 0)
}
public DeathMsg()
{
set_task(3.0,"zalek", 0)
}
public zalek(id)
{
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return;
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
dllfunc(DLLFunc_Think, id)
if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
}
}1 on nie dziala a chodzi w nim o to ze respi gracza przez pierwsze 10 secund rundy
#5
Napisano 27.07.2009 12:47
public Poczatek_Rundy()
{
new Players[32], playerCount;
new id;
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i<playerCount; i++){
id = Players[i];
set_task(10.0, "zalek",id);
}
}
public DeathMsg()
{
set_task(3.0,"zalek", read_data(2))
}
public zalek(id)
{
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return;
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
dllfunc(DLLFunc_Think, id)
if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
}
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








