←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak dodać model broni do klasy ??

  • +
  • -
seT^bFrEE - zdjęcie seT^bFrEE 18.02.2014

Witam czy ktoś mógłby mi podać szczegółowy opis jak dodać model broni do klasy albo pomóc .

Odpowiedz

  • +
  • -
.coN - zdjęcie .coN 18.02.2014

Wchodzisz w link i szukasz opcji dodaj model.

 

http://amxx.pl/generator-klas/

 

Ustawiasz tylko nazwę i model wgrywasz w odpowiednie miejsce :P

Odpowiedz

  • +
  • -
seT^bFrEE - zdjęcie seT^bFrEE 18.02.2014

Taki błąd mam przy kompilacja

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codclass_Samuraj.sma(29) : error 017: undefined symbol "register_forward"
codclass_Samuraj.sma(29) : warning 215: expression has no effect
codclass_Samuraj.sma(29) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_Samuraj.sma(29) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Samuraj.sma(29) : fatal error 107: too many error messages on one line
 
Compilation aborted.
4 Errors.
 
 
 

Załączone pliki


Użytkownik seT^bFrEE edytował ten post 18.02.2014 20:11
Odpowiedz

  • +
  • -
.coN - zdjęcie .coN 18.02.2014

Tutaj masz .sma Twojej klasy. Musisz tylko dodać 3 nazwy modeli. Modele p_nazwa, v_nazwa oraz w_nazwa.

To zmieniasz tutaj w: public plugin_precache() , public ModelBroni_CurWeapon(id) oraz  public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[]).

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Samuraj [PREMIUM]";
new const opis[]    = "Dostaje miecz samurajski 1/1, slaba widocznosc oraz zmniejszona grawitacja";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

	register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
	register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/p_nazwa.mdl");
	precache_model("models/v_nazwa.mdl");
	precache_model("models/w_nazwa.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Samuraj [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_nazwa.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_nazwa.mdl")
                }
        }
}

public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED

        if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;

        new entityowner = pev(entity, pev_owner);

        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;

        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_nazwa.mdl")
        return FMRES_SUPERCEDE
}

Podeślij mi te 3 modele, to mogę Ci to zrobić, jak nie potrafisz :P


Użytkownik .coN edytował ten post 18.02.2014 23:10
Odpowiedz

  • +
  • -
Danio7 - zdjęcie Danio7 19.02.2014

Tylko pamiętaj o wielkości liter i sprawdź czy ścieżkę do plików masz taką samą.

Odpowiedz

  • +
  • -
seT^bFrEE - zdjęcie seT^bFrEE 20.02.2014

Tutaj masz te modele. Z góry dzięki.
 
Załączony plik  knife.rar   632,95 KB   31 Ilość pobrań

 


Użytkownik seT^bFrEE edytował ten post 20.02.2014 16:02
Odpowiedz

  • +
  • -
.coN - zdjęcie .coN 20.02.2014

W paczce są tylko 2 modele. A w pluginie trzeba dodać 3. Brakuje w_knife.mdl

 

Nie znam się aż tak bardzo na tym, możliwe że można to zrobić z 2 modeli, jednak ja tego nie potrafię ;/

Odpowiedz