Witam tak jak w temacie potrzebuje kod do pluginu na przybliżanie z deagle czy mógłby ktoś mi w tym pomóc ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.02.2014 07:44
Witam tak jak w temacie potrzebuje kod do pluginu na przybliżanie z deagle czy mógłby ktoś mi w tym pomóc ?
Napisano 18.02.2014 11:09
Wycignij sobie z tego:
public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed )
{
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if( !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_HANDLED
if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
else
{ if( g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_RELOAD) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_RELOAD))
{
if(szWeapID == CSW_DEAGLE && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[id] = false
cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Battlefield 2 Exp Mod
Napisano 18.02.2014 11:55
ok to już wszystko ładnie śmiga tylko jak zrobić żeby ten zoom się wyłączał
public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed )
{
if( !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED
new g_hasZoom[33];
new szClip, szAmmo
new platyna=g_PlayerBadges[id][BADGE_NUMBER19];
if( ( platyna==LEVEL_ISTOPNIA || platyna>LEVEL_ISTOPNIA ) && ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
else
{ if( g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych