Witam tak jak w temacie potrzebuje kod do pluginu na przybliżanie z deagle czy mógłby ktoś mi w tym pomóc ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.02.2014 07:44
Witam tak jak w temacie potrzebuje kod do pluginu na przybliżanie z deagle czy mógłby ktoś mi w tym pomóc ?
Napisano 18.02.2014 11:09
Wycignij sobie z tego:
public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed ) { new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo ) if( !is_user_alive( id ) ) return PLUGIN_HANDLED if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_HANDLED if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) ) { if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] ) { g_hasZoom[ id ] = true cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 ) emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 ) } else { if( g_hasZoom[ id ] ) { g_hasZoom[ id ] = false cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 ) } } return PLUGIN_HANDLED } if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_RELOAD) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_RELOAD)) { if(szWeapID == CSW_DEAGLE && g_hasZoom[id]) { g_hasZoom[id] = false cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0) } } return PLUGIN_HANDLED }
Battlefield 2 Exp Mod
Napisano 18.02.2014 11:55
ok to już wszystko ładnie śmiga tylko jak zrobić żeby ten zoom się wyłączał
public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed ) { if( !is_user_alive( id ) ) return PLUGIN_HANDLED new g_hasZoom[33]; new szClip, szAmmo new platyna=g_PlayerBadges[id][BADGE_NUMBER19]; if( ( platyna==LEVEL_ISTOPNIA || platyna>LEVEL_ISTOPNIA ) && ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) ) { new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo ) if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] ) { g_hasZoom[ id ] = true cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 ) } else { if( g_hasZoom[ id ] ) { g_hasZoom[ id ] = false cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 ) } } return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych