Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

kod na przybliżenie w deagle


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MacPherson

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 18.02.2014 07:44

Witam tak jak w temacie potrzebuje kod do pluginu na przybliżanie z deagle czy mógłby ktoś mi w tym pomóc ? 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Danny OK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 18.02.2014 11:09

Wycignij sobie z tego:

public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed )
{
	new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
	if( !is_user_alive( id ) ) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_HANDLED

	if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
	{
		if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] )
		{
			g_hasZoom[ id ] = true
			cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
			emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
		}

		else 
		{	if( g_hasZoom[ id ] )
			{
				g_hasZoom[ id ] = false
				cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
			}
		}

		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_RELOAD) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_RELOAD))
	{
		if(szWeapID == CSW_DEAGLE && g_hasZoom[id])
		{
			g_hasZoom[id] = false
			cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0)
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#3 MacPherson

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 18.02.2014 11:55

ok to już wszystko ładnie śmiga tylko jak zrobić żeby ten zoom się wyłączał 

public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed )
{
	if( !is_user_alive( id ) ) 
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new g_hasZoom[33];
	new szClip, szAmmo	
	
	new platyna=g_PlayerBadges[id][BADGE_NUMBER19];

	if( ( platyna==LEVEL_ISTOPNIA || platyna>LEVEL_ISTOPNIA ) && ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
	{
		new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )

		if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] )
		{
			g_hasZoom[ id ] = true
			cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
			emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
		}

		else 
		{	if( g_hasZoom[ id ] )
			{
				g_hasZoom[ id ] = false
				cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
			}
		}

		return PLUGIN_HANDLED
	}

	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych