Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie i ustawienie Origin


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 if_defined

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:defined
Offline

Napisano 16.02.2014 23:23

Witam wszystkich uzytkownikow. Mam do was takie pytanie. Czy ten kod pozwoli mi zapisac kazdemu graczowi (jesli spelni warunki oczywiscie) jego pozycji gdy nacisne pierwszy raz "e", gdy zrobie to drugi raz przeniesie kazdego gracza tam gdzie pobralem wczesniej ich Origin.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"

new PobierzUstaw[33];
new Origin[33][3];


public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
	{
		PobierzUstaw[id]++;
		
		if(PobierzUstaw[id] == 1)
			PobierzOrigin(id);
			
		else if(PobierzUstaw[id] == 2)
		{	
			PobierzUstaw[id] = 0;
			UstawOrigin(id);
		}
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}
public PobierzOrigin(id)
{
	for(new i = 1;i<33;i++)
	{
		if(!is_user_alive(i))
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		if(get_user_team(id) == get_user_team(i))
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		get_user_origin(i, Origin[i]);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;		
}
public UstawOrigin(id)
{
	for(new i = 1;i<33;i++)
	{
		if(!is_user_alive(i))
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		if(get_user_team(id) == get_user_team(i))
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_user_origin(i, Origin[i]);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;	
}


#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 17.02.2014 13:00

Absolutnie nie. Nie możesz w pętli użyć returna, bo cała pętla się nie wykona gdy którykolwiek z graczy będzie nieżywy. Zamiast return w pętli użyj continue.

A tak to wydaje się ok.


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych