Witam czy ktoś mógłby mi do tej klasy dodać model noża ?? Z góry dzięki
#include)|(1<
#include
#include
#include
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Samuraj [PREMIUM]";
new const opis[] = "Dostaje miecz samurajski 1/1, slaba widocznosc oraz zmniejszona grawitacja,";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Samuraj [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Załączone pliki
Użytkownik seT^bFrEE edytował ten post 16.02.2014 13:43