Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o modyfikację klasy "Samuraj [PREMIUM]

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 seT^bFrEE

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Fajne
  • Lokalizacja:Za Lasami Za Górami
Offline

Napisano 16.02.2014 13:41

Witam czy ktoś mógłby mi do tej klasy dodać model noża ?? Z góry dzięki 

 

#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Samuraj [PREMIUM]";
new const opis[] = "Dostaje miecz samurajski 1/1, slaba widocznosc oraz zmniejszona grawitacja,";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Samuraj [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
)|(1<

Załączone pliki

  • Załączony plik  knife.rar   632,95 KB  19 Ilość pobrań

Użytkownik seT^bFrEE edytował ten post 16.02.2014 13:43

  • +
  • -
  • 0

#2 dEAL'

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:137
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.02.2014 13:44

wejdz na www.amxx.pl/generator-klas= tu sobie to dosasz i zrobisz co będziesz chciał.
Wszyscy mają prawo do szczęścia, ale nie wszyscy mają szczęście do prawa.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych