Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

QTM_CODMOD 1.0-3 changeshow to make the object when changing class stay..

codmod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 xPecie

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Sergio
  • Lokalizacja:Mataro
Offline

Napisano 16.02.2014 12:58

how to make the object when changing class stay and do not remove it?

public UstawNowaKlase(id)
{
    new ret;
        
    ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
    
    if(ret == 4)    
    {
        klasa_gracza[id] = 0;
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
    DestroyForward(forward_handle);
        
    forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
    DestroyForward(forward_handle);
    
    
    if(ret == 4)    
    {
        klasa_gracza[id] = 0;
        //return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
    nowa_klasa_gracza[id] = 0;
    UstawPerk(id, 0, 0, 0);
    
    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: codmod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych