Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

LongJump - Problemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 31.08.2009 22:20

if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
		{
			if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 )
			{
				new flags = pev(id,pev_flags)
				if(flags & FL_ONGROUND)
				{
					set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND )
					
					JumpsLeft[id]--
					
					new Float:va[3],Float:v[3]
					entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
					v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
					v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
					v[2]=300.0
					entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
				}
			}
		}
	}

Admin mowi ze jest idealnie (nie wiem ile z tego prawdy ale macie)
  • +
  • -
  • 0

#22 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 01.09.2009 08:57

Możesz mi dać skompilowany? Bo jeszcze w życiu z kompilacjąnie było problemów a tutaj żadna z podanych wersji lj zmienionych nie przechodzi mi przez amxmodx studio ^^ Ciągle z 20 errorów i compilation aborted

Edit, tym razem dobrze :P Tylko zrobiłem o 1 klamre za duzo.
  • +
  • -
  • 0

#23 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 10.10.2009 23:22

/groups/amxmodx/tmp3/textoeO2Gj.sma(1252) : error 017: undefined symbol "button2"
/groups/amxmodx/tmp3/textoeO2Gj.sma(1275) : warning 217: loose indentation
/groups/amxmodx/tmp3/textoeO2Gj.sma(8311) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "planter"

Mi cos takiego wyskoczylo przy komplikacji

#24 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.10.2009 09:42

ManieK zapewne kod dales na samej gorze, a tu trzeba tak dac by jednak mozna bylo pobrac jaki guzik wciskasz ;P
  • +
  • -
  • 0

#25 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 11.10.2009 14:00

/* BASIC FUNCTIONS ================================================================================ */
public csw_c44(id)
{
	client_cmd(id,"weapon_knife")
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	on_knife[id]=1
}

public CurWeapon(id)
{	
	after_bullet[id]=1
	
	new clip,ammo
	new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
	invisible_cast[id]=0
	
	if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1
	else on_knife[id]=0
	
	if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
		on_knife[id]=1
	}
	

	if (is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id]==Paladyn && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
			fm_set_user_longjump(id,true,true)
		}
		else{
			fm_set_user_longjump(id,false,true)
		}

		//if (player_item_id[id] == 17 || player_b_usingwind[id] == 1)// engclient_cmd(id,"weapon_knife") 	
				
		if(player_sword[id] == 1)
		{
			
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_HEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_FLASHBANG){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}
			
		}
		if(player_sword[id] == 0)
		{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_HEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_FLASHBANG){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}			
		}
		
		if(bow[id]==1)
		{
			bow[id]=0
			if(on_knife[id])
			{
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
		}
		
		set_gravitychange(id)
		set_speedchange(id)
		set_renderchange(id)
		
		if(player_class[id] == Nekromanta) g_haskit[id] = true
		else g_haskit[id] = false
		
		write_hud(id)
	}
}


public ResetHUD(id)
{
	
	if (is_user_connected(id))
	{	
		remove_task(id+GLUTON)
		change_health(id,999,0,"")
		

wklej mi ktos bo wklejam
/* BASIC FUNCTIONS ================================================================================ */
public csw_c44(id)
{
	client_cmd(id,"weapon_knife")
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	on_knife[id]=1
}

public CurWeapon(id)
{	
	after_bullet[id]=1
	
	new clip,ammo
	new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
	invisible_cast[id]=0
	
	if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1
	else on_knife[id]=0
	
	if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
		on_knife[id]=1
	}
	

	if (is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE) 
    { 
        if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) 
        { 
            if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 ) 
            { 
                new flags = pev(id,pev_flags) 
                if(flags & FL_ONGROUND) 
                { 
                    set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND ) 
                    
                    JumpsLeft[id]-- 
                    
                    new Float:va[3],Float:v[3] 
                    entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) 
                    v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 
                    v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 
                    v[2]=300.0 
                    entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v) 
                } 
            } 
        } 
    }
			
		}
		if(player_sword[id] == 0)
		{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_HEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_FLASHBANG){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}			
		}
		
		if(bow[id]==1)
		{
			bow[id]=0
			if(on_knife[id])
			{
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
		}
		
		set_gravitychange(id)
		set_speedchange(id)
		set_renderchange(id)
		
		if(player_class[id] == Nekromanta) g_haskit[id] = true
		else g_haskit[id] = false
		
		write_hud(id)
	}
}


public ResetHUD(id)
{
	
	if (is_user_connected(id))
	{	
		remove_task(id+GLUTON)
		change_health(id,999,0,"")
		
		
		
		if (c4fake[id] > 0)
		{
			remove_entity(c4fake[id])
to nie wchodzi

#26 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.10.2009 14:12

Nie mialo to byc w prethinku?
  • +
  • -
  • 0

#27 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 11.10.2009 14:26

wkleiłem po tym public
client_PreThink ( id )
{
new button2 = get_user_button(id);

i wyskoczylo ;F

/groups/amxmodx/tmp3/text3nDKoL.sma(1571) : warning 217: loose indentation
/groups/amxmodx/tmp3/text3nDKoL.sma(1571) : error 017: undefined symbol "weapon"
/groups/amxmodx/tmp3/text3nDKoL.sma(8316) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "planter"

#28 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.10.2009 14:45

ManieK bo wkleiles w zlym miejscu? ;>
  • +
  • -
  • 0

#29 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.10.2009 17:43

http://amxx.pl/-vt19478.htm#98150
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych