Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podłączenie zabaw pod menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 woras

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 14.02.2014 02:23

Cześć

Wchodząc w menu strażnika (/menu), odczytuje tam zabawy, klikając nie wyskakuje nic...

Moje pytanie brzmi, jak dodać przykładować zabawę "killday", chciałbym żebyście mi to pokazali na przykładzie a następne zabawy będę już sobie sam dodawał ...

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "Jail Menu"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new bool:menu_mikro, bool:menu_walka;
new w_trakcie[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
    register_event("ResetHUD", "SpawnPlayer", "be")
    
    register_clcmd("+revision", "wlacz_rewizje");
    register_clcmd("-revision", "wylacz_rewizje");
    register_clcmd("say /menu", "MenuGraczy");
    register_clcmd("say /podziel", "Podziel");
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");
    precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");
}

public SpawnPlayer(id)
{
    w_trakcie[id] = 0;
    remove_task(5000+id);
}

public MenuGraczy(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
    {
        MenuGraczaNieZywego(id);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    switch(get_user_team(id))
    {
        case 1: MenuGraczaTT(id);
        case 2: MenuGraczaCT(id);
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public MenuGraczaTT(id)
{
    new menu = menu_create("Menu Wieznia:", "Handel_Menu");
            
    menu_additem(menu, "Czapki",         "3");
    menu_additem(menu, "Kradnij Bron",     "4");
    
    menu_additem(menu, "Regulamin",     "0");
    menu_additem(menu, "Zasady Gier",     "1");
    menu_additem(menu, "Komendy",         "2");
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu);
}

public MenuGraczaCT(id)
{
    new menu = menu_create("Menu Straznika:", "Handel_Menu");
    new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");
    
    menu_additem(menu, "Podziel Graczy",         "12", 2, cb);
    menu_additem(menu, "Prowadz",         "6", 1, cb);
    
    menu_additem(menu, "Przeszukaj Wieznia","5");
    
    menu_additem(menu, "Otworz Cele",     "7", 2, cb);
    menu_additem(menu, "Tryb Walki",     "8", 3, cb);
    menu_additem(menu, "Mikro dla TT",     "9", 3, cb);
    menu_additem(menu, "Zabawy",         "10", 3, cb);
    menu_additem(menu, "Manager FD i Duszek","11", 3, cb);
    
    menu_additem(menu, "Regulamin",     "0");
    menu_additem(menu, "Zasady Gier",     "1");
    menu_additem(menu, "Komendy",         "2");
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu);
}

public MenuGraczaNieZywego(id)
{
    new menu = menu_create("Menu Widza:", "Handel_Menu");

    menu_additem(menu, "Regulamin",     "0");
    menu_additem(menu, "Zasady Gier",     "1");
    menu_additem(menu, "Komendy",         "2");

    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu);
}

public Menu_Callback(id, menu, item)
{
    static num[10], acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
 
    switch(acces)
    {
        case 1:{
            if(jail_get_prowadzacy() || !jail_get_days()) {
                return ITEM_DISABLED;
            }
        }
        case 2:{
            if(id != jail_get_prowadzacy() && jail_get_days()) {
                return ITEM_DISABLED;
            }
        }
        case 3:{
            if(id != jail_get_prowadzacy()) {
                return ITEM_DISABLED;
            }
        }
    }
    return ITEM_ENABLED;
}

public Handel_Menu(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    new num[10], acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
    switch(str_to_num(num))
    {
        case 0: show_motd(id, "regulamin.txt", "Regulamin Serwera");
        case 1: show_motd(id, "zasadygier.txt", "Zasady Gier");
        case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
        
        case 3: client_cmd(id, "say /czapki");
        case 4:
        {
            if(jail_get_prisoner_free(id) || jail_get_user_block(id))
                return;
            
            new body, target;
            get_user_aiming(id, target, body, 50);
                        
            if(target && get_user_team(target) == 1)
            {
                ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Nie nacelowales na straznika");
                return;
            }
            if(!is_user_alive(target))
                return;
                        
            new weapons = Jaki_Pistolet(target);
            if(!weapons)
            {
                ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Straznik nie ma broni krotkiej");
                return;
            }
                        
            new weaponname[24];
            get_weaponname(weapons, weaponname, 23);
                            
            ham_strip_weapon(target, weapons, weaponname);
            give_item(id, weaponname);
                    
            ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Gratulacje - Ukradles bron");        
        }
        
        case 5: w_trakcie[id]? wylacz_rewizje(id): wlacz_rewizje(id);
        
        case 6:{
            if(!jail_get_prowadzacy())
                jail_set_prowadzacy(id);
        }

        case 7: jail_open_cele();
        case 8: jail_set_prisoners_fight((menu_walka = !menu_walka), !menu_walka);
        case 9: jail_set_prisoners_micro((menu_mikro = !menu_mikro));
        case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
        case 11: MenuFreeday(id);
        case 12: Podziel(id);
    }
}

public MenuFreeday(id)
{
    new menu2 = menu_create("Manager FD i Duszek:", "Handel_ManagerFreeday");
    menu_additem(menu2, "Daj Freeday");
    menu_additem(menu2, "Daj Duszka^n");
    menu_additem(menu2, "Zabierz Freeday");
    menu_additem(menu2, "Zabierz Duszka");
            
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_ManagerFreeday(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    new acces, callback, data[3], iname[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback);
    replace(iname, 31, "^n", "");

    new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Freeday": "Handel_Menu_Duszek");
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
            continue;

        switch(item)
        {
            case 0,1:{
                if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
            case 2:{
                if(!jail_get_prisoner_free(i))
                    continue;
            }
            case 3:{
                if(!jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
        }
        new name[32];
        get_user_name(i, name, 31);
        menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0");
    }
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_Menu_Freeday(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';

    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s freedaya ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}

public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
        
    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';
    
    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}

public OnRemoveData(day)
{
    menu_mikro = false;
    menu_walka = false;
}

public Handel_Menu_Widza(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    switch(item)
    {
        case 0: show_motd(id, "regulamin.txt", "Regulamin Serwera");
        case 1: show_motd(id, "zasadygier.txt", "Zasady Gier");
        case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
    }
}

public wlacz_rewizje(id)
{
    if(get_user_team(id) != 2 || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    new body, target;
    get_user_aiming(id, target, body, 50);
                        
    if(target && get_user_team(target) == 2)
    {
        ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Nie nacelowales na wieznia");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    if(!is_user_alive(target))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    if(jail_get_user_block(target))
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    jail_set_user_speed(id, 0.1);
    set_bartime(id, 5);
    
    set_bartime(target, 5);
    jail_set_user_speed(target, 0.1);
    
    w_trakcie[id] = target;
    w_trakcie[target] = id;
    set_task(5.0, "wylacz_rewizje", 5000+id);
    emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarm.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public wylacz_rewizje(taskid)
{
    new id = taskid;
    if(taskid > 32)
        id -= 5000;
        
    if(get_user_team(id) != 2 || !w_trakcie[id])
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    remove_task(id+5000);
    jail_set_user_speed(id, 250.0);
    set_bartime(id, 0);
    
    if(is_user_alive(w_trakcie[id]))
    {
        jail_set_user_speed(w_trakcie[id], 250.0);
        set_bartime(w_trakcie[id], 0);
    }
    if(taskid > 32)
        Pokaz_bronie(id);
    
    w_trakcie[w_trakcie[id]] = 0;
    w_trakcie[id] = 0;
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public Pokaz_bronie(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_alive(w_trakcie[id]))
        return;
    
    new weapons[32], numweapons, weaponname[32];
    get_user_weapons(w_trakcie[id], weapons, numweapons);
    ColorChat(id, GREEN, "Znalazles:");
    for(new i=0; i<numweapons; i++)
    {
        get_weaponname(weapons[i], weaponname, 31);
        replace(weaponname, 32, "weapon_", "");
        replace(weaponname, 32, "knife", "piesci");
        ColorChat(id, BLUE, weaponname);
    }
    emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarmed.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public Damage(id)
{
    if(is_user_alive(id) && w_trakcie[id])
    {
        wylacz_rewizje(id);
    }
}

stock Jaki_Pistolet(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return 0;
    
    new weapons[32], numweapons;
    get_user_weapons(id, weapons, numweapons);
    
    for(new i=0; i<numweapons; i++)
        if((1<<weapons[i]) & 0x4030402)
            return weapons[i];

    return 0;
}

stock ham_strip_weapon(id, wid, szname[])
{
    if(!wid)
        return 0;
    
    new ent;
    while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", szname)) && pev(ent, pev_owner) != id) {}
    if(!ent)
        return 0;
    
    if(get_user_weapon(id) == wid)
        ExecuteHam(Ham_Weapon_RetireWeapon, ent);
    
    if(ExecuteHam(Ham_RemovePlayerItem, id, ent))
    {
        ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent);
        set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wid));
    }
    return 1;
}

stock set_bartime(id, czas)
{
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("BarTime"), _, id);
    write_short(czas);
    message_end();
}
public Podziel(id) {
    if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) return 1;

    new bool:team;
    for(new i = 1; i <= 32; i++) {        
        if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1) continue;

        if(team) {
        client_cmd(i, "spk vox/yellow");
        set_pev(i, pev_body, 1); // ustawia zolty skin
        set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 5) // ustawia zolta powłoke
        client_print(i, print_center, "Masz kolor: Zolty")
        }
        else {
        client_cmd(i, "spk vox/white");
        set_pev(i, pev_body, 2);
        set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 5)
        client_print(i, print_center, "Masz kolor: Bialy")
        }

        
        client_print(i, print_center, "Masz kolor %s", team ? "Zolty" : "Bialy");
        team = !team;
    }
    return 1;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 woras

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 14.02.2014 18:48

Ktoś odpowie :)?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych